106. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

 Itt maradsz vagy esetleg haza jössz velem anyámékhoz  léptem ha a nyaralóba, és nyitva hagytam neki az ajtót. 
– Anyádékkal találkozni – nyögött fel.
– Nem kell jönnöd, ha szeretnéd nem is mondom, hogy itt vagy. Teljesen a te döntésed.
– Olyan szarul érzem magam – rogyott le a konyhába található székre.
– Miért érzed, talán rosszul vagy? – mentem oda és a homlokára tettem a kezem. Értetlenül pillantott fel rám, de nem húzódott el.
– Nem vagyok beteg, csak még mindig úgy érzem, hogy kihasznállak.
– Már megint kezded? – sóhajtottam fel és neki dőltem a konyha pultnak. – Gyere ide – paskoltam meg a mellettem lévő üres helyet. Oda ült mellém a kabátja zsebei süllyesztette a kezeit. Felé fordultam, majd a válláról leakasztottam az anyagot és onnan a székre dobtam. Mivel nem tudta hova rejteni a kezeit a körmeit kezdte el piszkálni. Rákulcsoltam az ujjaimat az ő kezére mire felnézett rám. Kicsit közelebb húztam magamhoz, majd a kezeit a nyakamba húztam, én meg a derekát öltem. Kis lépésekben kell haladni, mert hajlandó megpróbálni. – Mit mondtam neked tegnap? 
– Hogy nem használlak ki, mivel tudsz róla, sőt élvezed, hogy veled vagyok. Meg, hogy te is ki fogod használni a rendmániámat, és akkor én fogok majd panaszkodni. Ezen kívül nem mondtál mást.
– De mondtam még, hogy nagyon tetszik a rajtad a szoknya, amit felvettél, de a mai is nagyon előnyös.
– Nem mondtál ilyet tegnap – sütötte le a pilláit, de én csak kuncogtam a zavarán. Soha nem fogja megszokni, hogy valakinek tényleg tetszik.
– De pontosan akkor, mikor felhúztad a csizmádat és le kellett hajolnod.
– Mi? – kapta rám a tekintetét.
– Lehet, hogy ezentúl csak szoknyákat fogok neked szerezni.
– Nem teheted, ez szemétség lenne.
– Kihasználom a formás feneked, azt milyen jól néz ki rajta a csipkés francia bugyi.
– Komolyan láttad? – temette az arcát a mellkasomba. 
– Igen, sokkal jobban állt rajtad mint a kezedbe. Szép-szép, de őszintén megmondom jobban érdekel mi van benne – szorítottam magamhoz, mivel ki akart bújni az ölelésemből, de nem engedtem neki. – Bocs, de ezt nem hagyhattam ki – adtam a hajára egy puszit.
– Néha elfelejtem, hogy te is egy disznó pasi vagy akit csak a szex érdekel.
– Hidd el, ha csak a szex érdekelne akkor nem tartózkodnék ennyit veled, hanem vissza térnék a régi életemhez. Lehet, hogy régen halmoztam az élvezeteke, de megváltoztam. Ezt tudod tanúsítani. Mivel mindig visszajövök hozzád. Szóval ezt róhatod a szemere. Sőt még mielőtt veled találkoztam előtte is talán úgy jó pár hónappal hamarabb hagytam abba az egy éjszakás kalandokat. Ezért is mondtam, hogy ezt nem mondhatod nekem. 
– Most ezzel az információval mit csináljak, sajnáljam amiért nem feküdtél le senkivel?
– Nem, tud, hogy komolyan gondolom veled, nem csak felszedlek, pár kör szex és vége. Ezért mondom el, semmilyen más okom nem volt.
– Csak azt érted el, hogy még rosszabbul érezzem magam.
– Istenem Shelly, miért kell miden mondatom mögött magad sajnálnod? Tetszel nekem, értsd meg és ne komplikáld túl, mert az élet egyszerűbb mint hiszed.
– Csak szerinted – tolta el magát egy kicsit a mellkasomtól.
– Nem csak szerintem, mennyivel egyszerűbb lenne, ha végre hinnél nekem és nem kellene kerülgetnek, hogy végre velem legyél.
– Miért akarod, hogy fel legyek címkézve?
– Mert akkor tudni fogja mindenki, hogy foglalt vagy, remélhetőleg akkor senki nem akart megkaparintani magának.
– Senki soha nem foglalkozott velem, nem hiszem hogy ez változott volna. Te vagy az első aki tényleg érdekel mi van velem.
– Sok minden változott – emeltem meg a csípőjénél fogva, mire nyakam köré fonta még erősebben a karját. Oda vittem az előszobában található tükörhöz, majd szembe fordítottam saját magával. A fejemet a az ő fején pihentettem, a kezeimet meg az szoknyára tettem. Mivel folyamatosan láttam, hogy változik a csont sovány csendes beteges lányból egy kerekdedebb szókimondóbb egészségessé nekem nem annyira tűnik így fel, de bízok benne, hogy hátha végre neki is feltűnik, hogy nem ugyan az a lány mint aki a parkban találtam. Legszembetűnőbb változás, hogy most már látom mosolyogni, őszintén. New York területén mindig csak magára erőltetett valami mosoly félét, mert azt hitte elvárom tőle. De ahogy egyre messzebb kerültünk a szörnyű helyről úgy elevenült meg ő is. – Látod a változást? – adtam az arcára egy puszit mire felvett egy pár árnyalattal vörösebb színt a bőre. – Hajlandó vagy megérteni, hogy miért akarok úgymond rád címkét akasztani. Hagy menőzzek veled mint egy kis gyerek az új dömperével. 
– Te a dömpereddel menőztél? – fordult felém, mire neki nyomtam a tükörnek. 
– Nem akarok felvágni vele, de azzal a dömperrel felszedtem egy csajt, nem csak óvodába. 
– Erre nem vagyok kíváncsi kit szedtél fel egy halom műanyaggal, ami gurul.
– Tiffany-t óvodás korunk óta jóba vagyunk, de a történetet ismered már gyerekorri szerelmem történetét.
– Honnan tudod, hogy csak gyerekkori?
– Mert nem akartuk ténylegesen megoldani miszerint tudjunk találkozni. Békében szétváltunk és nem hánytorgatjuk a múltat. Jó volt szép volt, de örökre vége. Nem is akarok arról a kapcsolatról beszélni, sokkal jobban érdekel az új. Tudom nagyon jól, hogy nem lesz olyan egyszerű tudom, hogy fájdalmas emlékeket idéz elő, azt is tudom, hogy önző vagyok, de akarlak.
– Nem vagy önző mivel én élősködök rajtad, te csak valahogy vissza akarod kapni.
– Nem azt akarom vissza kapni, téged akarlak, nem olyan bonyolult. Drága Shelly lennél a barátnőm.
– Mit kell nekem csinálnom egy kapcsolatba?
– Hát nem mondom, mert el fogsz rohanni. 
– Jobban nem fogsz már úgy sem el, idáig úgy is mindig elmondtad hogy mit gondolsz. Ezt tiszteltem benned.
– Csak szeretned kellene engem, semmit mást – kulcsoltam rá kezem az övére.
– Már mondtam, hogy én erre képtelen vagyok.
– Nem vagy képtelen, mivel ott hagytad NY-t, hogy velem gyere. A szíved mélyén szeretsz. Ne is akard azt mondani, hogy hála miatt jöttél velem. Nem fogom elhinni.
– Nem azt mondom, hogy ne erőlteted?
– Ha erőltetném nem csak naponta egyszer zaklatnálak ezzel.
– Nem lehetne, hogy egyszer se.
– Azt szeretnéd?
– Igen.
– Ahogy óhajtod – engedtem el a kezét majd elléptem tőle. – De megyek haza, biztos nem akarsz jönni?
– Inkább maradok, ha nem baj.
– Miért lenne? – erőltettem magamra egy mosolyt. – Holnap jövök, ha kell valami majd megveszed – tettem le az asztalra pár bankjegyet.
Becsuktam magam után az ajtót, és gépiesen indultam haza. Otthon benyitottam a házba, majd leültem a kanapéra. Már megint kikosarazott, de most nem csak mosolyogva, nem hanem megkért miszerint hagyjam hagyjam abba. Ez nagyobb pofára esés, de legalább Marley itt van és mérgemet az ő dögönyözésén kitöltöm. 
– Zoe? – kiabálta apa, miközben jött le a lépcsőn.
– Nem csak én jöttem haza – álltam fel, és tettem felé pár lépést.
– Lucas, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar haza jössz – ölelt magához, majd leültünk egymással szembe a kanapéra. – Mi ez a bánatos kép?
– Ejtettek már megint. Lehet, hogy egyedül fogok Marley-vel meghalni. Magányosan fogom megélni a sikeremet, már ha az lesz. Majd írok magamnak egy csajt, az legalább hagyja, hogy úgy legyen minden, ahogy én akarom.
– New York-i csajról van szó, vagy valami közelebbiről?
– NY.
– Esküvő után mész is vissza?
– Nem akarok, próbálom ide csábítani.
– Otthagyni mindent, hogy veled legyen, ha már most pofára estet. Nagyon húzós.
– Miért anya nem ide jött.
– De nem miattam.
– De miattad maradt itt. Ha nem ismerkedett volna meg veled tovább megy.
– Ez túl bonyolult, mert ha tényleg szeret, akkor ide jön, vagy te mész oda. Ki fogja feláldozni az eddigi életét.
– Ő fogja.
– Nem lehetsz ebbe biztos, hidd el ha ő nem akar ide jönni akkor te fogysz. Amikor összeköltöztünk anyáddal esélyem sem volt, hogy ne is pakoljak ide – hajolt előre, majd bele túrt a hajába.
– Ettől egy kicsit bonyolultabb – utánoztam le én is az előbbi mozdulatát. 
– Ha még NY is kötsz ki, akkor is néha nézz haza.
– Kikötni ott nem fogok, úgy is itt akarok valami házat bérelni. Nem akarok már a nyakatokon lógni, nem annyira menő ha anyámékkal lakom, ide hordjam a csajaimat?
– Vidd a nyaralót úgy is szeretsz ott lenni. Majd megbeszéljük a piszkos részleteket, elvégre örökség, de mesélj milyen volt anyád nélkül egy évig?
– Jó nagyon jó. A vége még jobb, akkor nem voltam egyedül, sőt mostak is rám. 
– Milyen ez a nő, hogy nem lehet róla beszélni?
– Elég egyedi az élettörténete. Lehetne múzsának használni, de nem szeret beszélni róla. Bár egyetlen édesanyám története is érdekes. A kettőből nagyon jó történetet lehetne kihozni. Meggazdagodhatnék belőle. Majd lehet meg is csinálom.
– Ezt sem hittem, hogy firkálásból fogsz megélni.
– Nem firkálok, nincs ceruza a kezembe. Amúgy sokat segít, ha megunom a gépelést Steve leírja.
– Kiderül, az egészet a gép írta.
– Az utolsó hónapba nem is használtam, nem tud Steve-ről Shelly.
– Szóval már neve is van. Várj nem az aki miatt Nelsont meg Tiffanyt hívtad.
– Van itt valami ami titokban marad?
– Az titokban maradhat valameddig, hogy mit is csináltál míg oda voltál. Csak azt tudjuk amit mondtál.
– Csodálom, hogy ez nem derült ki.
– Hát nem lettél se bepoloskázva sem bekamarázva, bár anyád egy nyomkövetőt bele szúrt volt a karodba.
– Valami hülye New York-i ide parkolt – morogta anya miközben jött be szatyrokkal felpakolva.
– Új kocsid van? – csillant meg apa szeme.
– Igen, már az üvegre is ki tudom vetíteni amit akarok, érintőképernyőként is funkciónál. Az engedélyeket is megszereztem a sötétített üvegre, bár azt hiszik rendőr kocsi. Apróságok – dobtam oda apámnak a kulcsot. Anyámnak fel sem tűnt, hogy a nappaliba ülök.
– Louis! - kiabált a konyhából.  Gyere már.
Beléptem a konyhába, ő meg háttal volt nekem. Odaléptem mögé, majd eltakartam a szemét.
– Lou nem vagy már húszon éves, hogy ezzel szórakozz.
– Pedig de, szégyen, hogy nem tudod, hány éves a fiad, milyen anya vagy te?
– Lucas te foglaltad el a helyem? – fordult szembe velem.
– Ez is jellemző, más örülni hogy haza jöttem, téged meg az érdekel, hogy elfoglaltam a helyét. 
– Megszoktam a kényelmet, elment a húgod csak miénk a ház. Olyan mintha megint nem lenne két kölyköm aki folyamatosan a nyakamon lóg.
Nem foglalkoztam vele, magamhoz öleltem és nem engedtem el az én kicsi anyámat. Nem tudom, hogy lettem egy fejjel nagyobb tőlük, hisz mind a ketten majdnem egy magasak. Soffy sem nőtte túl őket, talán egy vagy két centivel.
– Mikor jöttél haza? – kérdezte mikor már elengedtem.
– Most. 
– Visszamész?
– Nem – Láttam a megkönnyebbülést az arcán, de nem mondta, és ezt értékelem. 
– Akkor apád csapta be az ajtót.
– Ment megnézni a kocsit.
– Csak ne akarjon másikat. Most törte össze a sajátját, kezd öregedni.
– Nem vagyok csak három évvel öregebb tőled, vénasszony – jött be apa, és anya mögé állt, derekánál fogva még közelebb húzva magához. Régen nem mutatták ki ennyire az érzelmeiket, nekik is jót tett, hogy már nem vagyunk itthon.
Elkezdték a kaját csinálni, úgy ahogy szokták és én ezt imádom nézni. Egyszerre mozognak és majdnem mindig tudják, hogy mi kell a másiknak. Közben elmeséltem a kalandos évemet, egy aprócska részletet kihagytam. Elég ha tudják Shelly létezik, de hogy ki ő azt már nem kell nekik tudni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése