124. rész

.:: Soffy Szemszöge ::.

- Örülök hogy nem hisztiztünk, hogy nem akarunk eljönni. Igazuk volt hogy ránk fért már a pihenés - tette fel a lábait az asztal Nelson mikor vissza értünk hotelbe az egész napos tengerben fürdés vagy éppen a parton napozásból.
- Igen van amikor hinni kell a barátoknak. mikor azt mondják te tényleg fáradt vagy rád fér a pihenés.
- Igen. Este akkor el akarsz valahova menni vagy ma marjunk itt és élvezzük hogy kettesbe vagyunk és nem hívnak fel minket munka miatt.
- Legyen az utolsó az tetszik.
- Mit akarsz itt csinálni kettesbe? - tárta ki a kaját hogy bele tudjak ülni az ölébe.
- Tudod lenne pár tippem - kezdtem el csókolgatni a nyakát, majd megharaptam mire felkacagott.
- Mondj párat hátha van köztük hasonló.
- Például kártyázhatnánk.
- Vetkőzős póker? Nem lenne túl igazságos semmi esélyem ellened. Nem mond valami mást - rázta meg tagadóan a fejét.
- Mi lenne ha ennénk valami desszertet. 
- Hm pezsgő és eper? Nem rossz nem rossz, de drágám tud ettől sokkal jobbat is.
- Szex? - forgattam unottan a szemem.
- Jaj te. Mond hogy nem vagy benne a játékba és nem húzlak.
- Milyen játék ez?
- Feleségem perverzségének tesztelése.
- Jó hallani hogy feleséged vagyok.
- Ennek nem csak te örülsz.
- Hanem ki? - túrtam bele a hajába, mire csak szemet forgatva felemelt és ott hagyott a kanapén, majd bement a fürdőbe.
- Nehogy azt merd mondani hogy megsértettelek - mentem utána a fürdőbe.
- Nem csak mosdóba jöttem. Megnyomtad a a hasam.
- Akkor jó megnyugodtam hogy nem hisztiztél be.
- Nem szoktam behisztizni. Én jól nevelt nő vagyok.
- Igen nagyon, de magamra hagysz? - kérdezte miközben megcsókolta az arcomat. 
Kimentem a fürdőből, majd elterültem a hatalmas vörös mahagóni fából készült francia ágyon. Szerencsére nem valami béna szív alakú ágy, mint pár béna romantikus filmben látni lehet. Egy teljesen átlagos francia ágy, a méretét leszámítva. Fejtámlája magason nyúlt el a falon és körben ledszalagokkal volt megvilágítva éjjeli lámpa helyett. 
Amúgy a szoba teljesen átlagos volt egy az ágy színével tökéletes megegyező szekrény meg egy teljesen átlagos barna szín, így nagyon jól kiemelte a vörös függönyöket. Amúgy a krémes barna szín meg a mahagóni dominált. Pedig azt hittem Görögországban minden hely, épület, szoba kék és fehér, mint olyan sok görög minta amit valaha láttam. De kiderült hogy nem csak ezt a két szín ismerik. Rosszul ítéltem meg őket.
Víz hangjára kaptam fel a fejem, majd furcsán néztem az ajtó felé, de végül is ráhagytam. Helyette elővettem a telefonomat és tárcsáztam a bátyám számát.
- Szia - vette fel egy álmos női hang. Kellett pár másodperc mire leesett hogy Shelly-vel beszéltem.
- Szia, bocsi a keltésért, csak a bátyámat kerestem.
- Sok sikert itthon hagyta a telefonját. Át adjak neki valami üzenetet?
- Igen hogy hívjon fel, mert megbíznám valami.
- Rendben, ahogy haza ér vagy ráér mikor nálatok reggel lesz?
- Rá ér nálunk reggel. Köszönöm.
- Szívesen jó pihenést.
- Köszönjük - bontottam a vonalat. 
Kivettem egy palack vizet a minibárból, majd az itallal a kezembe megindultam a fürdő felé. Kiderült ott hogy Nelson már fürdő vizet engedett nekünk. Hogy megtudjunk fürdeni majd ezután be tudjunk bújni az ágyba. A kádban megmaszkírozta a hátamat, mire egy pillanatra meg is szunnyadtam ahogy a csomókat dolgozta el a vállamba meg a lapockáimnál.
De ahogy kiszálltunk a kellemes meleg vízből és megindultunk egy-egy törölközővel magunkra csavarva és nevetve az ágy felé. Minden álmosság kiment a szememből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése