120. rész

.:: Shelly Szemszöge ::.

Lucas Soffy házánál rakott ki, mivel Tiffany ide szervezte, azzal az érvel, hogy akkor nem kell részegen haza mászni. Remélem ez valami vicc volt csak.
Én voltam az első így segítettem Tiffanynak a poharak kipakolásával, ráadásnak még pár bútort is arrébb toltunk.
 Lucas miért mondta hogy hergeljelek fel?  fordult felém Soffy értetlenül miközben már a sokadik pohár italát itta.
 Szerinte nem vezetem le a bennem felgyülemlett dühöt, ezért kitalálta hogy felhúz mint valami gyerek játékot.
 Egy pohárkával, gyenge. Kezdőknek való ital  nyújtotta felém Tiffany, összeszedtem a bátorságomat és lehúztam az italt. Marta a torkomat, de szó nélkül tűrtem.
 Szép volt, mintha csak én ittam volna  mondta büszkén Soffy majd egy újabb italt tartót felém, csak ez már árán színű volt. Ennek a torok marását nem tudtam figyelmem kívül hagyni ezért prüszkölve nyúltam a vízért amit Tiff tartott felém.
 Kibasztál vele rendesen.
 Bírnia kell, Lucassal jár. Az írók mind alkoholisták, csak valamennyik titkolja, míg a másik felvállalja.
Szerencsére ennek az eszme cserének végett vetett a csengő. Fel akartam állni, hogy kinyissam, de a lábaim nem engedelmeskedtek nekem.
 Hányan jönnek?  kérdeztem Soffyt mikor magunkra maradtak.
 Nem voltam egy népszerű kölyök az iskolákban, egyikben sem. Az akadémiás lakótársam is barátaink vagy is valami hasonlók beugranak, de nem fognak sokáig maradni. Pár kör és mennek haza. Ezt teszi az életeddel a Tomlinson név. Tudják hogy a szüleid rendőrök ezért a menő vagy bizonyítasz, hogy neked nincsen szabály, ez volnék én. Elég zűrös kölyök voltam. A másik véglet meg a bátyám aki felvágott vele, hogy ebben a kis városban ismerik őket. Ő nékik akart bizonyítani, én meg csak ellenszegültem.
 Nektek legalább van rendes családotok. Nekem ez sem jutott ki.
 Nem tudok semmit az elő történetedről. Ez nagyon felbasz. Se a jegyesem nem mondja el, se a bátyám, de még a legjobb barátom sem osztja meg velem a titkos. Rendőrségi adatbázisból eltűntél. Semmit nem tudok a múltadról és ez idegesít.
 Engem nem Örülök neki, hogy nem tudjátok a szörnyű gyermek éveimet. Én is szeretném elrejteni.
 Igyál az egy kis időre elfeledteti veled, hogy milyen rossz volt . nyújtotta megint azt az aranyszínű italt, de most nem torzult fintorba az arcom. Fejlődő képes vagyok.
A négy lány tényleg nem maradt sokáig, a holnapi esküvőre is csak beköszönés képen fognak megjelenni. Így maradtunk hárman tíz személynek elegendő alkohollal.
 Ezt mind nekünk kell meginni?  csodálkoztam a nem kicsi tornyon, ami a kanapé mellett volt felállítva.
 Elhívhatjuk a fiúkat, ők tuti segíteni fognak eltüntetni a nyomokat.
 De nem láthatod az urad az esküvő előtt.
 Majd becsukom a szemem, csak hívjátok. Lucas már tuti leitatta és én még nem láttam részegen. Látni akarom.
 Már írok is nékik hogy jöjjenek. Úgy is rég láttam Scottot.
 A mi házunkba nem fog megdönteni.
 Hülye... Bár van igazság alapja. Jó majd elmegyünk az egyik bokor mögé.
 Azt se, akkor inkább fent, szeretem a bokraimat, olyan bokrosak. Meg olyan szép zöld és sárga levelük van, mondtam már hogy szépek?
 Igen, de adjál abból az italból kezd homályosodni apám hogyan emelt rám kezet és anyám hogyan szarta le.
 Nem akarod elmesélni, úgy sem fogok rá holnap emlékezni.
 Szerintem elmondhatod neki, nem fog attól másképp tekinteni rád. Egy lesz, aki ha megtudja rád fog akaszkodni és az Zoe. De ha megnyugszik és megtudja amit akar békén hagy.
 Jah... Anyám köcsög Lucas csajaival az elején. Apa meg Nelsont nem bírta, de négy év vagy öt? Hány valaki nem tudja? Lányok, mondjátok meg mióta vagyok együtt Nelsonnal. Régen volt és azért nem emlékszem rá? Valaki eszi belűről a fejem és minden elfejtek? Miért nem emlékszem az első zoknimra?
 Nyugodj meg és igyál, az segíteni fog.
 Kösz  ivott bele a felé nyújtott üvegből . szóval akkor elmeséled milyen volt a gyerekkorod.
Az alkohol miatt, vagy mert megbíztam Soffyban elmeséltem mindent neki, meg persze az idegesítő exnek is. Olyan részleteket is mondtam amit soha nem akarok Lucasnak elmondani, nem akarom látni az ő arcán is a szánalmat és sajnálatot.
 Teljesen megértem miért nem akarod elmondani, de most már ez a családod. Bízz meg nekünk . ölelt meg Soffy, utána meg Tiffany.
 Meg van még egy sérelmem és vagyok olyan részeg hogy ezt el is mondjam.
 Féltékeny vagy arra, ahogy Lucas hozzám viszonyul  mondta Tiffany mire hatalmasra tágultak az így is alkoholtól nagy szemeim.  Erre azonnal rájöttem, de Luc tuti fel sem fogta, hogy ilyen van. Pedig a történeteiben nem egyszer merül fel a két főbb szereplő között minden komolyabb értelem nélkül. De itt a valóságba ha szembe jön vele integet, köszön de még be is mutatkozik, akkor nem ismeri fel. Remélem most hogy kan társaságban volt végre kilépett egy kicsit a saját világából. Akkor is el volt varázsolva még mikor régen együtt voltunk, de nem ennyire. De megszeretnélek nyúgtattni a részeg mindig igazat mond, ezért is higgyél nekem, hogy nem fogok Lucassal újra összejönni, de hogy szeretni fogom az biztos. Az első akivel együtt voltunk ezt nem lehet kitörölni a fejemből, de nem is kell újra. Az ocsmány szőrős hátával együtt a tied lehet.
Nem szőrős a háta.
 A dög legyantáztatta, de mikor én mondtam, hogy tégy meg akkor nem nevetett rajtam. Na még annyira sem kell, tied lehet a gyantázott hátú.
Mintha csak tudták hogy róluk van szó, mert ezzel egy időben meg is jelentek. Azt hittem legalább az egyiket támogatni kell, de teljesen maguktól jöttek viszonylag józanul, vagy is nekem az már józan aki meg tud állni a lábán mert nekem az sem megy. Lucas levágta magát a Földre, majd a fejét az ölembe hajtotta. A többiek a kanapén foglaltak helyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése