119. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Megbeszélt bár előtt találkoztam sorommal mellette meg két orvos rezidens állt. Scott is befutott. Mi fogjuk ezeknek a jól nevelt finnyás kis lánykáknak megmutatni hogy kell whiskyet vedelni, vagy úgy bármit aminek tényleg van alkohol tartalma.
– Készen álltok? – dörzsölte boldogan Scott a kezét. Mi legalább értékelünk egy jó szórakozó helyet, ahogy minden folyamatosan pörög.
– Egy életre megbánom, hogy te csinálod a legénybúcsúmat. Holnap lesz az esküvőm, úgy úgy érzem a Másnaposok filmet fogjuk újra írni.
– Nekem nincs füves sütim. Ismerem a legjobb módszert a másnaposság elkerülése érdekébe. Nem kell félnem – ölelte át Nelson vállát Scott.
– Nekem végem – nyögött fel, mire Scottal összepacsiztunk. 
A bárba volt nekünk lefoglalva egy asztal, amihez azonnal kettő alul öltözött pincérnő jött.
– Mit hozhatok nektek? – hajolt közelebb a asztalhoz. A két doktor, Ivan és Dan le sem tudták venni a szemeiket a csupasz keblekről. Scott a fenekét stírölte. Nelson próbált a lány szemébe nézni, én meg élveztem a szenvedését.
Kikértem négy kurva erős italt meg hozzá ásványvizet. Soffynak megígértem, hogy nem lesz másnapos, de egyszer igazi tombolós bulin kell részt venni ahol senki nem emlékszik semmi, akkor nincs mit megbánni. 
Mikor először marta a torkukat az alkohol a kis köpenyesnek köhögtek mint a bagósok. Nem elé oda toltam a vizet, mire megkönnyebbültem felsóhajtott.
A pincérek folyamatosan hozták az ütősebb italokat, amikor valaki megtalálta a kedvencét az mellett kötött ki. 
Én a jól bevált techilát ittam Scottal. Ő tovább fokozta, hogy az egyik pincérnő karjáról nyalta le a sót, majd a szájából vette ki a lime darabot. A két kis köpenyes is megpróbálta, de csöppet részeg volt így nagyon nem ment nekik. 
Nelsonnal már a második liter vizet ittam, de szerintem már nem is tudta mit iszik.
– Köszönöm, hogy te csinálod ezt a bulit. Soha nem hittem, hogy ennyire finom italokat nem ismertem. A picsába orvos vagyok tesztelem a májam strapabírását.
– A húgom kívánsága volt, én meg nem utasítok vissza egy alkalmat, hogy igyak. Scott mivel elvállalta így még jobb az alkalom, hogy jöjjek. Tudtad, hogy Soffynak tetszett Scott, nekem Tiffany tetszett és ez a bunkó pöcs a saját szülinapi bulimon megdugta, majd egész évben azt hiszem tanévben együtt voltak. Sok italt kell azért fizetned, hogy ezt elfelejtsem.
– Hozom is kapsz valami durvát – ment el. 
Visszatért valami extra alkohol tartalmú orgazmust előidéző itallal. Mikor megittam kijelentettem, hogy ez a pohárka fel sem ér az én Shelbym puha aprócska és óvatosan mozgó kezeivel.
Itt csapott át dicsekedésbe az buli, ezzel vita kerekedett ki. Mindenki mondott valamilyen témát és aki nem tudta kontrázni ivott. Tömören az ivott akinek egyszerű volt a szexuális élete. 
Itt kicsit megnyugodtam, hogy Nelson itta a legtöbbet, így tudom hogy semmi bizarr dolgot nem csinált a húgommal. Másik amire rájöttem, hogy nagyon bizarr dolgokat képesek az orvostan tanulok csinálni a csajaikkal, és remélem még egyszer nem kell ezt meghallgatnom. 
– Legdurvább hely? – kérdezte Ian.
– Csajomnál az anyja fürdőjébe miközben a rokonjai lent voltak és kávézgattak – mondta Scott, mire senki nem próbált meg rákontrázni és inkább nyúlt a poharáért.
– Semmi? Mi az ti csak az ágyat ismeritek?
– Ismertem a konyhát – kezdtem el a felsorolást.
– Még az is jó mikor a mosógépen mosás közben, plusz élvezet – mondta Nelson, mire az én számat is elfejtettem becsukni mikor mondta.
– Figyelj sógor, nem akarom tudni hogy mikor, hol és miért dugtad meg a húgom.
– Rendben, bár furcsa így bele gondolni, hogy ezt neked mondom. 
– Akkor ezzel ketten vagyunk.
– Tökély beszéljük valami kevésbé intim témáról.
– Jó tárgyaljuk ki, kinek mekkora a valószínűsége, hogy valamilyen örökletes betegséget hordoz magába – dobott fel egy témát Dan, mire csak még jobban pislogtam.
– Na erről azt végkép nem tárgyalunk – jelentette ki Scott.
– Támogatom – értettem egyet vele, majd vettem fel az újabb poharat, mert ez olyan mondat volt, amire azonnal innom kellett.
Könnyebb témák következtek, de az italok ugyan olyan erősek maradtak. 
Meglepődtem mikor az egyik telefon megcsörrent és a lányok szóltak, hogy menjünk át hozzájuk, mert érdeklő őket, azt már nem tudtam mi, nem maradt meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése