29. rész

 .:: Soffy Szemszöge ::.

 Nem arról volt, szó, hogy iskolába megyünk?  akadtam ki.
 Soha nem voltam még bent a szülinapomon  vonta meg a vállát a bátyám.
 De anyának azt mondtad, hogy oda mész.
 Tudom, de ő is nagyon jól tudja. Sőt lehet, hogy már szólt az iskolának, hogy ne számítsanak ránk.
 Nem hiszem  rázta meg a fejét Tiff.
 Higgyétek, de most itt csak az a kérdés, hogy vele tartotok, vagy inkább rohadtok az iskolába.
 Mit akarsz csinálni?  kérdezte Scott.
 Nem tudom, többségbe egyedül jövök el, és amit éppen kitalálok, de ha van valami jó ötletek akkor szívesen várom.
 Nyaralóba van valami pia?  kérdezte Scott.
 Van, de ha nincs akkor tudom, hogy ki tudna szerezni?
 Akkor indulás.
 Benne vagytok csajok?  kérdezték.
 Menjünk, úgy is csak egyszer élünk  adta meg a végszót Tiffany.
Az út innentől viszonylag nyugodtam telt. A rádióból szólt a zene, és a mi énekeltünk, Lucas meg az útra koncentrált. Amennyire tudtunk Tiffanyval beszélgettünk, úgy hogy a fiúk ne hallják, hisz ők voltak a témát. Kiderült, hogy semmire nem emlékszik a gyerek korából. Nem tudja, hogy valaha is találkozott Lucassal, én meg nem mondtam meg neki, hogy honnan is ismerheti. Majd ha akarja, akkor elmondja neki.
Megérkeztünk, a nyaralóhoz, mindenki kiugrott a kocsiból, majd toporogtunk az ajtó előtt, hogy Lucas beengedjen.
 Kinél van a kulcs?  kérdeztem.
 Nálam nincs  vonta meg a vállát.
 Mi az, hogy nincs nálad?  akadt ki Tiffany.
 Miért én hozzam a kulcsot?
 Mivel talán te tudod, hogy ide jövünk?  kérdezte Scott.
 Nem értitek a poént  vette elő a zsebéből a kulcsot.
 Ez nem volt jó poén  löktem meg a vállát.
 Én tök jót szórakoztam rajtad  karolta át a vállam.
Scott elvette tőle a kulcsot, majd benyitott. Bent rend fogadott, amit furcsálltam, mert utoljára Lucas volt itt.
 Összepakoltál?  csodálkoztam.
 Nem  ráztam meg a fejem.
 Akkor miért van itt rend?
 Szerinted? Van egy kedves anyánk meg apánk, akik össze pakoltak.
 Ők tuti nem.
 De múltkor lejöttek, akkor gondolom összepakoltak.
 Utánam senki nem pakol össze  panaszkodta Scott.
 Engem csak lebasznak, ha nem pakolok össze  mondta Tiffany.
 Liam?  csodálkoztam.
 Nem anyám  vonta meg a vállát.
 Ja így már értelmesebb, Liam ritkán kiabál.
 Én még nem hallottam  gondolkodott el.
 Én igen, amikor leöntöttem a gépét, amikor oda ragasztottam a székhez, amikor eltörtem a kedvenc bögréjét, amikor fejbe dobtam egy labdával, vagy akkor is kiabált velem mikor bezártam anyáék irodájába, de szerinte én tettem vödröt is az ajtó tetejére, mikor ő jött be.
 Mikor csináltad ezeket?  kérdezték.
 Már egy éve nem szívattam meg, de minden április elsején vele kezdem, meg néha úgy alapból. Mindig panaszkodott, hogy anya miattam ment el négy évre. Vissza kapta  vonta meg a vállát.
 Hát nagyon kedves vagy és engem kihagysz a mókából  háborodtam fel.
 Sajnálom, majd legközelebb.
 Nem csodálom, hogy apa külön megkért, hogy kerüljelek titeket  rázta a fejét Tiffany.
 De, hát mi angyalok vagyunk  mutattunk magunkra.
 Azok  nevetett Scott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése