24. rész

.:: Lucas szemszöge ::.

 Nem akarok iskolába menni  kezdtem el hisztizni, mikor anya lehúzta rólam a takarót.
 Én meg nem akartok rád mosni még is megtetszem, szóval kelj és irány.
 De nem akarok, beteg vagyok  ültem fel.
Oda jött, majd a száját a homlokomra tette. Majd megrázta a fejét.
 Nem vagy lázas, szóval mehetsz iskolába.
 Ne már anya kérlek  néztem rá kiskutya szemekkel.
Csak egy gonosz mosolyt öltött az arcára, majd leült mellém.
 Ha apád megengedi akkor maradhatsz  mondta ki, mire hatalmasat nyeltem.  Sok szerencsét veregette meg a vállam.  Amúgy tudod nagyon jó, hogy Tiffany nem tud semmit. Ő csak azt hiszi, hogy vissza kapta az apját. Azt nem hogy te milyen szerepet töltöttél be az életébe régen.
 Tényleg?  kaptam fel a pillantásom.
 Igen.
 Akkor megyek  keltem majd elkezdtem ruhák után kutatni.
Megtaláltam a kedvenc ingem, majd felvettem alá egy fehér pólót. Felhúztam egy fekete farmer nadrágot, majd beálltam a tükör elé. Zselét tettem a kezemre, majd elkezdtem tincsenként beállítani az elejét. Mivel nem tetszett ezért beletúrtam, majd kicsit össze ráztam. Még vettem egy utolsó pillantást, majd felvettem a táskám, szemüvegemet és megindultam lefelé.
Lépcsőnél felvettem a fehér torna cipőmet, majd kimentem a konyhába.
Leültem Soffy mellé anyákkal szembe. Marley már ott feküdt és várta, hogy valami leessen.
Dobtam neki egy falatott a szalonnából, mire oda jött a lábamhoz. Felugrott rá, majd addig ugrált, míg az ölembe nem kötött ki.
Anya csak megrázta a fejét, apa meg nem foglalkozott vele. Amúgy annak ellenére, hogy az ölembe ült nem csinált semmi, néha kapott pár falatot, de nem ugrált, hogy többet kér.
 Soffy van valami az arcodon  mondtam, majd rámutattam a jobb arcára.
 Mi?  próbált oda nézni.
 Nem tudom, valami fekete  vontam meg a vállam.
Elővetett a táskájából egy tükröt, majd elkezdte nézni az arcát.
 Nincs rajta semmi.
 Nem jó oldalt nézel, a másik jobb.
 De azon az oldalon sincs semmi  rázta meg a fejét.
 Pedig ott van  böktem pontosan ugyan oda.
 Apa  fordult kétségbe esetten felé.
 Igen  nézett át, az újságja felett.
 Van valami az arcomon.
 Smink  folytatta az olvasás.
 Anya!  fordult felé.
 Semmi  folytatta a magazinja olvasgatását.
 Tényleg van valami az arcomon? – fordult felém kétségbe esetten.
 Igen.
 Mi?
 Túl sok smink, szóval mosd le.
 Nincs is rajtam sok.
 Sokkal kevesebb szokott rajtad lenni. Ááá valami pasi van a dologba  dőltem hátra, mire csöndre intett.
Lesz miről kifaggatnom délután.
 Anya elvihetem a kocsid?  vettem be a legszebb mosolyom.
 Elviszlek titeket  kelt fel, majd kiitta a kávéját.
 Nem akarok a terhedre lenni.
 Minek ajánlom fel ha terhemre lenni?  ráncolt a homlokát.
 Ne már lécci, olyan régen vezettem hiányzik  néztem rá hatalmas szemekkel.
 Lucas  szólt apa, mire felé fordultam. Egy kulcs repült felém, amit éppen hogy el tudtam kapni.
 Köszi  mondtam, majd mentem is kifelé.
Soffy jött mögöttem, kinyitottam neki a kocsit, míg átmentem a másik oldalra addig bekötötte magát, meg a táskáját hátra dobta. Én is hátra vágtam a cuccom, majd magam elé húztam a biztonsági övet. Vettem egy mély levegőt, indítottam a kocsit. Jó volt újra a volán mögött ülni.
Nem mentem gyorsan, mert itt volt Soffy is, bár ő is elő szeretettel taposta a gáz pedált. Ez valami családi vonás lehet, mert szinte mindenki örülten vezetett. Sőt így bele gondolva csoda, hogy még élünk, szerencse velünk van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése