30. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Reggel egyedül ébredtem ruha nélkül az szoba padlóján. Felvettem a bokszerem, majd ahogy megtaláltam a farmerom azt is magamra kaptam. A szobában egyedül voltam, de a többi ruhámat nem találtam meg.
Ahogy kiléptem a folyosó meglepően nagy rend fogadott. Csak pár pohár volt szétdobálva, meg volt pár ruha darab ami magányosan állt. Az én pólóm még mindig nincs meg.
Ahogy leértem a nappaliba a szívinfarktus kerülgetett. Tele volt minden konfektivel, meg szalaggal, poharakkal és minden party kellékkel. Meg persze több üres üveg szétdobálva, meg pár női fehérnemű. A pingpong asztal fel van állítva és tele volt sörös poharakkal. Erre emlékszem, mert én én ötletem és Scott-ot hívtam ki, de nyertem. Más sem maradt meg az estéről.
Leakartam dőlni a kanapéra, mert szörnyen fájt a fejem. Ahogy elfeküdtem feljajdult a kanapé.
Leugrottam róla, mire Soffy került elő, csak nem vettem észre a pokróctól.
 Mi történt?  fogta a fejét.
 Buli volt  vontam meg a vállam.
 Azt tudom, de te mit keresel itt?
 Miért ne lennék itt.
 Mert Amandaval voltál egész este, sőt kézen fogva mentetek fel a szobába, mert teljesen össze voltál törve.
 Mitől voltam letörve?  ültem le mellé.
 Hogy Scott és Tiffany teljesen egymásba gabalyodtak.
 MI?  néztem rá hatalmas szemekkel, most már nem vagyok másnapos.
 Tuti, hogy most is együtt vannak  paskolta meg a vállam.
 Ugye tudod, hogy ez nem segít  néztem rá.
 Tudom, de ha ez vigasztal, nem csak neked esik szarul.
 Te is?  néztem rá, mire csak bólintott egyet.
 Szar mi?  kérdezte, mire bólintottam.
 Ez van, nem lehet mindenki szerencsés, de takarítsunk ki, mert nem akarom, hogy ez legyen életem utolsó napja.
 Szerintem csak kiherélnek  vonta meg a vállát.
 Inkább a halál.
 Pasik  kell fel.
Kerestünk szemetes zsákokat, majd mindent bele dobáltunk, de megtaláltam a pólómat, de tiszta Whisky volt a szaga alapján, így inkább maradtam ruha nélkül.
 Vedd fel ezt  dobott egy ruhát Soffy.
 Kié?  tartottam a kezembe a tiszta darabot.
 A volt pasimé, azt hitte, hogy két szép szó és az ágyba kötünk ki.
 Szóval nem?  kérdeztem rá.
 Nem, fogok pár szép szó után szét tenni a lábam.
 Ne is tedd  öleltem magamhoz, majd adtam a hajára egy puszit.
 Furcsa ezt egy pasi szájából hallani.
 Megverem az aki megbánt, ne lepődj meg ilyeneken, meg ne legyél olyan mint az osztályom többi tagja.
 Mert ők milyenek.
 Csak hívni kell őket.
 Ilyen az osztályod, még nem vettem észre rajtuk.
 Mert még nem láttad, hogy mit is csinálnak valójába, amúgy meg lehet hogy rosszabb is, mert az egyik börtönbe van, mert megölte a másikat, szóval került őket.
 Jó  hagyott ott, majd elkezdte az üvegeket gyűjteni.
Minden szemetet kivittünk, mire a két turbékoló pár végre lejött elégé lenge öltözetbe.
 Ne mondj semmit, amit később megbánhatsz  súgta a fülembe.
 Megpróbálom  morogtam, majd szétszakítottam egy párnát idegességembe.
 Kitartás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése