28. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.
November 11

Nem történt szinte semmi ha azt a jó hírt nem nézzük, hogy öreganyámat kirúgták és kaptunk egy új tanárt. Többen rá akartak mászni a húgomra, de folyamatosan pattintattam le őket. Ez történt az elmúlt pár hónapba, de ma végre 18 leszek. Végre én is nagykorú vagyok.
 Jó reggel szülinapos  jött be Soffy.
 Neked is  nyújtózkodtam.
 Mit csinálunk ma?  ült le az ágyamra.
 Megmutatom, hogy nem bukj le, hogy mikor van a szülinapod  csaptam össze a kezem.
 Senki nem tudja, hogy mikor születtél?  ámult el.
 Nem, soha senkinek nem mondtam el  vontam meg a vállam.
 Nem rossz?
 Viccelsz, utálom az osztály velejétől romlott, minél inkább hanyagolnak annál inkább jobb.
 Tényleg igaza van apának, hogy flúgos vagy  bólogatott, majd kiment.
 Hé  dobtam utána egy zoknit.
Nagy nehezen felálltam, majd megindultam a fürdő felé, ott vettem egy kellemes zuhanyt, majd törölközőbe megindultam lefelé.
 Boldog szülinapot  adott egy puszit anya az arcomra.
 Köszi  mosolyogtam.
 Öreg vagy már  fogott apa a hona alá, majd adott egy barackot.
 Tőled nem  löktem meg.
 Menj és öltözz fel  lökött meg Soffy.
 Jó reggelt  jött be Tiffany mögötte meg Scott.
 Sziasztok  köszöntem nekik.
 Boldog szülinapot  mondta Tiffany piros arccal.
 Elmegyek felöltőzök  indultam meg lassan hátra felé.
 Hamarabb is eszedbe juthatott volna  mondta apa.
 Nem gondoltam rá, hogy felvonulás lesz a konyhába  tettem fel védekezően a kezem.
Felszaladtam, már amennyire a ruha engedte, majd felvettem egy pólót meg farmert és húztam fel egy pulcsit.
 Boldog szülinapot  adott át anya egy kis dobozt.
Ahogy kinyitottam egy kocsi kulcs volt benne.
 Köszönöm  öleltem meg őt és apát.
Egy ugyan olyan kocsit kaptam mint, amit össze törtem, annyi különbséggel, hogy ebben van tolató kamera is.
 Jöttök?  kérdeztem a többieket, mire egy emberként indultak meg kifelé.
 Lucas  jött utána anya.
 Igen.
 Vigyázz magadra.
 Rendben  adtam egy puszit a homlokára majd kimentem.
 Akkor irány a nyaraló  mondtam, mire rám kapták a tekintetüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése