25. rész

.:: Soffy szemszöge ::.

Megint bajba keveredtem, pedig én tényleg próbáltam csendben meghúzódni, hogy minél hamarabb eltűnjek innen, már nem kellett sokat kibírnom és elkerülök ebből az iskolából.
 Miss Tomlinson, már hívtam a szüleit.
 Apámat hívta?
Kérlek kérlek, kérlek, kérlek. Istenem nem kérek most már soha semmit tőled, csak most az egyszer mondja, hogy apámat hívta fel. Könyörgöm.
– Igen  mondta ki, mire felsóhajtottam.
Leültem a székbe, majd vártam hogy apa megjöjjön. Közben elővettem a telefonom és olvastam.
 Jó napot  nyitott be apa.
Felkönyököltem, majd figyeltem a beszélgetésüket.
Csak néztem őket, nem nagyon foglalkoztam azzal amit mondtak, de egy mondatot elcsíptem.
 Rendben, minden papír meg van a kiiratkozáshoz?  kérdezte az igazgató.
 Igen, már át is vették a másikba  vett elő egy lapot, apa a kabát zsebéből.
 Akkor már nem az iskola tanulója.
 Köszönjük  kelt fel apa, majd én is felkeltem.
A kezével intett, hogy merre menjek. Előtte mentem és a kezét a vállamra tette.
 Köszönöm  mondtam.
 Szívesen  szorította meg a vállam.
Beszálltunk a kocsiba, majd meg sem álltunk az őrsig. Ott rajtunk kívül senki nem voltunk.
 Többiek?  kérdeztem.
 Ők hullát néztek, én meg eljöttem érted.
 Hogy-hogy végre kiirtatok abból a szörnyű iskolából?  ültem fel az asztalra.
 Anyáddal erre jutottunk, nem olyan rég. Ha még egyszer panasz lesz rád akkor kiíratunk onnan.
 Köszönöm, még egyszer, utáltam oda járni, de hova fogok ezentúl?
 Bátyád iskolájába, mint ahogy megbeszéltük.
 De akkor hogy fejezem be ebben az évbe?
 Anyád mindent megoldott.
 Hogy?
 Vannak kapcsolatai, így évvel feljebb kerültél.
 Nem kísérteties szerinted, hogy bármit meg tud szerezni amit akar?
 Hidd el néha, sőt szinte mindig jó.
 Néznek oda ki van itt  jött be a keresztapám.
 Niall  ugrottam a nyakába, mire felnyögött.
 Nem vagyok ennyire nehéz  tett le a földre.
 Nézzenek oda ki van itt, rég láttunk  ölelt meg Harry.
 Már megint mit csináltál. Ennyire nem üthettél anyádra  nevetett Liam.
 Hallottam  vágta tarkón anya.
 Kedvesebben  fogta a fejét.
 Ilyenkor gondolkozok el azon, hogy ki is a gyerek  kacagtam.
 Ő  mutattak egymásra össze vissza.
 Ti vagytok Los Angeles leghíresebb nyomozói?  fogtam a fejem.
 Igen  bólogattak.
 Helló  jött be Lucas, meg fel ült a székre.
 Te meg mit keresel itt? Nem iskolába kellene lenned?  kérdeztem tőle.
 Az egyetlen öreganyám haza küldött és mondta, hogy feltétlen szóljak annak a senki házi anyámnak, akinek volt képe ellopni apámat és tönkre tenni az ő tökéletes családi helyzetét. Sőt azt is mondta, hogy miattad csapták ki az egyik klubjából.
 Jaj komolyan zárjuk be valahova  mondta anya.
 Ja és Liam, nem tehetek róla  húzta össze magát Lucas.
 Mit csináltál? - szinte szikrákat szórt a szeme.
 Sziasztok  jött be Tiffany.  Nem tehetek róla.
Emelte fel a kezét, majd elhúzta a száját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése