27. rész

.:: Lucas szemszöge ::.

 Anyámnak elment a maradék esze is  fogta apa a fejét. 
 Erre csak most jöttél rá?  kérdezte anya.
 Lehet, hogy elment az esze, de akkor is az anyám.
 Simán letagadhatnád.
 Gyere  fogtam meg Tiffany kezét, Soffy meg Scottét.
 Hova megyünk?  kérdezte miközben kimentünk az udvarra.
 Nem akarok hallgatni ahogy egymás anyját apját szidják, az a baj ha elkezdik több napig folytatják, nincs is annál jobb mikor egymás anyját küldik el a pokolba.
 Volt amikor egymáshoz vágnak dolgokat. A ház olyankor egy csata térnek felel meg. Ilyen van az, hogy fogok egy kulcsot és elmegyünk fagyizni  mondtam.
 Gyorsabb voltam  forgatta meg az ujján Soffy a kulcsot.
 De én vezetek, melléd nem ülök be, te örültebben vezetsz mint anya.
 Nem is igaz  kezdett el duzzogni.
 Egy alkoholos kehelyért abba hagyod?
 Megbeszéltük  adta át a kulcsot. 
Beszálltunk mind a négyen a kocsiba. Soffy ült előre, a többiek meg hátra.
 Szerinted kirúgják a nagyanyádat?  hajolt előre Scott.
 Nem hiszem  rázta meg a fejét Soffy.  De van egy jó hírem  mosolygott.
 Mi?  fordultam felé.
 Kirúgtak a suliból.
 Büszke vagyok rád  mosolyogtam rá.
 A pillanat amikor rájössz, hogy egyik Tomlinson-t sem fogod soha sem megérteni  mondta Scott mire mind a ketten felnevetünk.
 Én velük éltem, úgy hogy Lucas nem volt ott. De arra rájöttem hogy ha az anyjáék vitatkoznak, akkor egy hétre képesek eltűnni.
 Ja az nem azért volt, hanem minden évben elmennek egy hétre, hogy kettesben legyenek  fordult hátra Soffy.
 Az én anyámék már egy szobában sem alszanak, nemhogy még mézeshetekre menjenek  mesélte Scott.
 Én csak most ismertem meg az apám, szóval szerintem a legrosszabb szülőkapcsolat versenyt megnyertem.
 Oké ebben egyet értünk  mondtuk egyszerre.
Leparkoltam a kedvenc cukrászdánk elé. Soffy azonnal kiugrott és már ment is befelé. Scott és Tiffany kivánszorogtak a kocsiból. Bezártam a kocsit, majd zsebre tett kézzel beléptem.
Soffy már a fél készletet kikérte, Tiffany meg Scott csak egy sima csoki fagyi mellett maradtak.
 Parancsolj  adott oda egy tölcsér szedres fagyit.
 Gondolom én fizetek.
 Igen  dobott egy gumicukrot a szájába.
Rendeztem a nem kicsi számlát, nem értem hogy fér bele ennyi fagyi.
 Te ezt mind megeszed?  csodálkozott Tiffany.
 Hmm  bólogatott kanállal a szájába.
 Többet is tudna enni, csak valaki győzze fizetni  adtam egy puszit a hajába, mire rám mosolygott.
Soffy egy fél óra alatt végig ette a kínálatot, majd megindultunk haza felé. Scottot és Tiffanyt haza vittem, majd otthon egyedül voltunk.
 Vajon még mindig vitatkoznak?  vágódott le a kanapéra.
 Biztos  vontam meg a vállam.
Marley felugrott a kanapéra, majd körbe akart nyalni, de éppen, hogy meg tudtam fogni.
 Én is szeretlek, de nem akarok tiszta nyál lenni  toltam el magamtól.
 Ezért tarts papagájt, az nem nyal össze  szállt velem szembe Soffy.
 Jó dobj el neki egy botot, szólj a vissza hozta.
 Te meg kérlek akkor értesít, amikor Marley megszólalt, és nem ugat, hanem értelmes mondatot mond.
 Jó szólok  keltem fel.
Bementem a szobámba, Marley meg velem tarot. Felugrott az ágyra, majd kényelembe helyezte magát. Bekapcsoltam a tévét, majd amikor találtam egy normális adót elkezdtem bámulni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése