33. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

 El sem hiszem, hogy leérettségiztünk – mutatta a bizonyítványát Soffy.
 Ne vágj fel, hogy a tied jobb lett, meg hogy felvettek a rendőrakadémiára  öleltem magamhoz.
 Nem vágok fel, csak örülök.
 Hidd el én is  mutattam a szerelmes párra.
 Igen, többet nem fogom látni, ahogy andalognak. Már attól féltem, hogy hányni fogok.
 De, mert jóban vagyunk még velük.
 De nem annyira mint régen.
 Igen. Scott megy sport egyetemre, Tiffany meg bandát alapít és be akarja utazni a világot, te rendőr leszel, átveszed anyáék helyét. Én meg majd a szobámba fogok rohadni.
 Gyere velem.
 Nem akarok rendőr lenni, inkább bármi más.
 Próbáld meg, ebben nőttél fel, ez menne a legjobban. Szerinted én, miért csinálom. Nem csak azért mert szeretem, hanem, sokkal jobban ismerem mint bárki, aki ott lesz.
 Amúgy is késő a jelentkezni.
 De nem egy Tomlinsonnak  kacsintott.
Anyáék megjöttek, majd közösen nagyapa kíséretében elmentünk egy étterembe. Soffy köröl forgott szinte minden, hogy milyen jó, hogy tovább viszi a családi vállalkozást, engem meg kérdezgettek, hogy nem akarok én is vele menni, vagy talán máshova.
 Még ha menni is szeretnék lekéstük a jelentkezési határ időt.
 Jobb kifogást is találhatná, ez nem fogja meghatni apádat  suttogta anya a fülembe.
 Anyád el tudja intézni  mondta nagyapa.
 Majd kitalálom, de nem beszélhetnénk másról?  kérdeztem kétségbe esetten.
 Az egyik unokám nem tudja, hogy mit kezdjen az életével. A lányom ilyenkor rossz útra tért. Nem akarom hogy veled is ez legyen  prédikált öregapám.
 Bízunk benne annyira, hogy ne csináljon ilyenek  kelt védelmemre apa.
 Ha nem haragszotok, bár nem nagyon érdekel  álltam fel.
Beszálltam a kocsiba, majd elmentem a legközelebbi kocsmához. Bent nem voltak sokan, csak pár eltévedt lélek kószált magányosan. Pont nekem való hely.
 Valami, ami elfejteti velem, hogy mennyire utálom a családomat  ültem le a pulthoz.
Elém tolt valami italt, aminek még a szaga is nagyon erős volt.
 Még egy pohár vizet is  mondtam fejemet rázva.
Oda adta mire bele dobtam a rezgő telefonom.
 Nagyon rossz napod lehet.
 Frissen érettségiztem, idáig azt hallgattam, hogy milyen jó a húgomnak, mert ő tudja mit akar, de én meg milyen szerencsétlen vagyok, mert nem.
Nem tudom milyen italt és mennyit ittam, de mosolyogtam tőle mint a vadalma.
 Szerintem most már nem kellene többet innod  mondta pultos.
 Nem is meséltem mennyire elbasztam a szerelemi éltem. Volt egy lány összejött a legjobb barátommal, közben én meg felszedtem egy csaj, hogy legyen. Erre meg beleszeretett valami énekesbe, és vele megy.
 Az ital nem old meg semmit  tette a kezét a vállamra.
 Maga nem, hogy éppen árulja?
 Lehet hogy árulom, de nem akarom, hogy a kórházba köss ki  vette el tőlem a poharat, a másikból meg kivette a telefonom. Miért kell nekem víz álló telefon. Semmit nem értem el azzal, hogy megúsztattam. Semmi nem jön össze az életembe. Szerencsétlen balfék vagyok.
Morogva otthagytam, majd a zakómat a vállamra dobtam és úgy totyogtam, botladoztam el a kocsiig. Több percbe telt mire kitudtam nyitni az ajtót.
 Steve vigyél nyaralóhoz  dőltem hátra az ülésbe.
 Azonnal Lucas  válaszolt vissza a csúcs modern gép, amit apa és anya tetetett be.
 Az anyja az apja meg a húga is többször hívta, üzenet is hagytak. Kívánja meghallgatni őket.
 Töröld őket, és indulj  adtam ki az utasítást a biztonsági rendszerünknek.

2 megjegyzés:

  1. Szuppi nekem is kell olyan gép a kocsiba... de jó is lenne... álmodik a nyomor XD
    nem tudom mit mondhatnék a Dylen-es baki után ( XD) de most is ő vot a képen. :D


    Ölel Tami

    u.i.: Megtanultam leütni csukott szemmel a te és a salyát nevemet is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem néha megy az egész rész, de csak ha lusta vagyok lenézni.
      És Hogy nem vetted észre. Mit szeretnél hogy villogjon vagy mi?

      Törlés