32. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

 Add a telefond  mondta anya és közben nyújtotta a kezét.
 Minek neked a telefonom?  adtam oda neki.
 Csak kell és kész  dugta össze a gépet a telefonommal.
Valamit nyomkodott rajta, majd elvette Soffy telefonját is. Sajátjával és apával is csinált valamit. Visszaadta, majd apával teljese figyelmet szentelte a gépnek.
 Mit csinálsz?  hajoltam közelebb hozzá.
 Biztonsági rendszert.
Megvontam a vállam, majd felmentem a szobámba. Nem nagyon érdekelnek az ilyen dolgok. Ha ki tudok menni a házból, akkor nem is zavar.
 Ti meg mit csináltatok?  kérdeztem miközben neki dőltem az ajtómnak.
 Nevelem  nevetett fel.
 Mire, hogy öljön meg miközben alszok.
 Igen, arra  nevetett fel, majd letette az ágyról.
 Mesélj, hogy mi történt a bulin, mert nem mindenre emlékszek.
 Amikor megláttad, ahogy együtt vannak teljesen kétségbe estél és felhívtad Amandát, hogy...
 Igen azt hiszem, hogy innentől tudom, hogy mi történt.
 Szerintem beszélj vele  veregette meg a vállam.
 Lehet hogy elmegyek hozzá  gondolkodtam.
 Az jó lenne.
 Majd jövök  hagytam ott.
Lerohantam a lépcsőn, majd felvettem a kabáton, és megindultam a garázs felé.
- Anya, apa leléptem, majd jövök  kiabáltam, de választ nem kaptam.
Kinyitottam az garázs ajtót és szembe találtam magam anyával meg apával, ahogy szerelnek. Vagy is apa szerel anya meg hátra dől és a laptopon nyomkodott valamit.
 Mit csináltok?  néztem értetlenül.
 Biztonsági rendszer  ült be a kocsimba, majd indította. Bent valamit állítgatott, majd oda adta nekem a kulcsot.
 Minek ennyi biztonsági rendszer.
 Hidd el hamarosan tudni fogod  fordultak a másik kocsihoz.
Nem, jobb ha nem tudom meg. Itt igaz az a mondás, hogy a tudatlanság kincs.
Írtam Amandanak egy smst hogy szeretnék vele beszélni. Visszaírta, hogy otthon van.
Indítottam a kocsit, majd megindultam a virágbolt felé. Vettem egy csokor fehér rózsát, majd a cukrászdába egy szelet málnás tortát, mert ez a kedvence.
Kopogtam, és vártam hogy ajtót nyisson. Mikor kinyílt az ajtó a legbarátságosabb mosolyomat próbáltam magamra erőltetni.
 Gyere be  köszönt.
 Tartozok egy magyarázattal.
 Azt látom  vette el tőlem a csokrot, majd vízbe tette.
 Egy barom voltam, sajnálom, amit csináltam.
 Szerelmi bánat?  veregette meg a vállam.
 A lány, akit totyogós korom óta szeretek összejön a legjobb barátommal. Lehet ennél szerencsétlenebb szerelmi éltem.
 Süti segít  adott oda egy villát.
 Kösz, hogy nem vágsz minden a fejemhez, hogy milyen szemét vagyok.
 Én is vigaszt kerestem, szóval nem foglak ezért letolni, nem kell félned.
 Köszi, igazi barát vagy.
 Te is ott voltál, amikor apám ránk támadt.
 Azért a kettő között van egy kis különbség. Végül is ott csak beszélgettünk, nem ágyba vittelek.
 Ismerd el, hogy jobb volt mint beszélgetni  mondta mire azonnal oda kaptam felé a fejem.
 Igen az volt.
 De csak egyszeri  vágta rá azonnal.
 Te tudod  húzogattam a szemöldököm.
 Tomlinson  sóhajtott fel.
 Köszönöm, büszke is vagyok a nevemre, de mint minden Tomlinson előnyösön távozik, szóval most megyek. Még beszélünk  öleltem meg.

3 megjegyzés:

  1. Mindeeenhoool ott vagyoook... MUHHAHHAAAAAAA!! XD jó, ez így a félpercnyi agymenésem volt. Tök jó, és igen, kiváncsi vagyoooook. :D jó, befejeztem... ;D :P ( most már tényleg:)

    Ölel Tami

    VálaszTörlés