34. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

 Lucas egész este hívogatták  keltett fel Steve.
Az elején tényleg jó volt, hogy szinte a ház össze elektronika rendszere egy gépre van kötve, és hanggal lehet vezérelni. De most már az idegemre megy. 
 Van valami fontosabb, vagy csak ez miatt keltettél fel?  háborodtam fel.
 Nem, de az anyja parancsba adta, hogy minden feltétellel, ha kell erőszakkal, de vigyem haza. 
 Hogy tudnál erőszakkal haza vinni?  nyújtózkodtam.
 Felhívom az anyját és megadom a pontosa tartózkodási helyét.
 Üzenem neki, hogy ebédre otthon leszek. 
Betámolyogtam a fürdőbe, ott vettem egy jég hideg zuhanyt, hátha akkor elmúlik a másnaposság. De sajnos nem jött össze.
Főztem magamnak egy erős kávét, majd felvettem a zakómat a földről. Nagyjából leporoltam, a kávés bögrét elmostam, majd beszálltam a kocsiba.
 Hova vihetem?
 A legközelebbi pékségbe  dőltem hátra.
Vettem magamnak egy brióst, majd megindultam haza felé. Nem nagyon akartam, de inkább mint, hogy anyám eljöjjön és végig rángasson a fél városon. Híre menni. 
Pontban délbe léptem a bejárati ajtót. Apám kedves pillantása és anyám még aranyosabb pillantása fogadott.
 Miért léptél le?
 Mert nem akartam hallgatni, hogy milyen szar vagyok, mert nem tudok mindent azonnal, mert nem akarok rendőr lenni. Tudom hogy ez a legnagyobb bajotok.
 Nem az a bajunk, hogy nem akarsz rendőr lenni, hanem, hogy semmi élet jelet nem adtál magadról.
 Miért Steve nem adta le minden lépésem?
 Nem, mivel úgymond külön fiókod van hozzá, azt csak te tudod irányítani. Csak üzeneteket tudunk küldeni.
 Nem érdekel, csak egyedül akartam lenni  hagytam ott őket.
Bementem a szobámba ott Marley várt rám. Tiszta rúzs volt a képe.
 Szerinted is rossz, hogy rád jobban tapadnak a csajok?  döntöttem el egy kicsit a fejem, mire ő is így tett.
 Tiffany volt itt?  kérdeztem.
 Kutyáról jöttél rá, vagy más miatt?  kiabálta anya.
 Mi más miatt?
 Elvitt valamit.
 Akkor jó.
Marley követett. Megengedtem neki a vizet. Bele ugrott, ezáltal rajtam több lett mint a kádba volt.
 Nem öltönybe kellene kutyát fürdetni  jött be anya, majd oda adta a kutya sampont.
 Akkor mosd ki  vettem le magamról minden ruhát, csak egy alsó gatya maradt rajtam.
Lemostam róla a rúzsfoltokat, majd kicsuktam a kertbe, hogy megszáradjon. Felvettem egy melegítő nadrágot, majd kiültem teraszra, és elkezdtem olvasni. Ideje valamit kezdeni magammal, hátha egy könyv segít. Soffyn szokott.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése