13. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

– Lucas!  ugrott Soffy a nyakamra.  Hiányoztál!
 Te is nekem  szorongattam meg.
Letettem a földre, majd adtam a homlokára egy puszit, mire ő is adott az arcomra. 
Ahogy elengedtem a húgomat a pillantásom Tiffanyra vándorolt. Zavarban volt. Azonnal nem esett le hogy miért, de amikor megölelt a húgom ő meg elfordult akkor tudtam, hogy mit hisz mi van közöttünk.
 Gyere van egy meglepetésem  fogta meg a kezem Soffy, majd elkezdett a nappali felé húzni. 
 Mi van az ágyon?  ráncoltam a homlokon, akár hogy is nézem az még mindig úgy néz ki mintha egy gida feküdne.
 Tudom mennyre megviselt, hogy Dep elkerült tőlünk.
 Vettél egy szarvast?  akadtam ki.
 Nem!  rázta meg a fejét.  De van egy sokkal jobb meglepetésem.
 Mi az?  kíváncsiskodtam.
 Majd megtudod  válaszolt apa.
 Az így igazságtalan ti tudjátok de én nem. Ez így nem állapot.
 Mi nem állapot?  jött be anya.
 Tudnak valami amit én nem.
 Van ez így  vonta meg a vállát, majd oda ment apához, mire átölelte.
 Mond el vagy véged  rohantam Soffy felé, mire ijedtében sikított egyet.
Felkaptam a hátamra, majd kifelé indultam meg, próbált kiszabadulni azzal, hogy kapálózott a lábával, de nem ért el semmit, erősen tartottam. 
 Ki vele, vagy bele doblak a medencébe  tartottam felette.
 Meg ne próbáld, feljelentelek  fonta a kezét a nyakam köré. 
 Vigyáztam!  ugrottam bele a vízbe.
Elengedtem Soffy mire kapálózva a felszínre került. Én háttal lebegtem a vízen.
 Te teljesen megörültél?  fröcskölte rám a vizet.
 Nem  álltam a lábamra, így a víz csak a vállamig ért.
 Pedig nem úgy vettem észre  ült le a medence szélére anya, majd a lábát bele lógatta.
 Szerintem soha nem volt komplett  nyomott a víz alá Soffy.
 Az apjára ütött  lökte meg anya apát.
 Én ilyet soha nem csináltam  emelte fel védekezően a kezét.
 De a nász úton  kopogtatta meg anya a fejét.
 Tényleg  ölelte át apa anyát.
Sötétedésig a vízben voltunk. Mindent kitárgyaltunk ami velünk történt. Régen volt ilyen családi kupak tanács.
 Gyertek ki a vízből, mert megfagytok  tartott nekünk anya egy-egy törölközőt. 
Nekem dobta, mire elkaptam, majd levettem a pólómat, meg kiléptem a nadrágomból és a derekam köré csavartam a törölközött. Soffy magára csavarta és úgy lépett ki a ruháiból.
 Nyomás fel és száradjatok meg  adta ki a parancsot apa.
 Ne már  nyavalygott Soffy.
 Nincs vita, most  csettintett anyám.
Soffy felugrott a hátamra, majd így indultunk meg felfelé. Ahogy a nappalin átmentünk láttam, hogy Tiffany a kanapén ült és a laptopjában volt elmerülve. Idáig fel sem tűnt, hogy nem volt ott.
Soffyt lettem a szobája előtt, majd én bementem a sajátomba. A fürdő fel tele volt csajos cuccokkal, de nem foglalkoztam vele. Gyorsan lezuhanyoztam, majd egy száraz ruhát magamra kaptam. A haja megszárítottam, és levágódtam a lépcsőn. 
 Na mi a meglepim?  ültem fel a kanapé háttájáram.
 Várd meg Soffyt  mondta apa miközben egy dobozt vett elő.
 Mi van benne?  ugrottam le a helyemről.
 Ki ne nyisd  szólt rám Soffy, majd rám ugrott.

 Nehéz vagy  nyögtem.
Leszállt a hátamról, majd felvette a dobozt és mosolyogva átnyújtotta nekem.
 Remélem tetszik  mondta miközben kinyitotta a fedelét. 
Kinyitottam a dobozt, mire kidugta az orrát, majd az egész fejét egy apró csöppség. Zsemle színű gombot volt hatalmas szemekkel.
 Hát szia  vettem ki. 
Megnyalta az arcom, mire letöröltem a nyálat. Letettem az ágyra, mire megtámadta a plüss szarvas.
 Köszönöm  öleltem meg Soffy-t.
 Bátyámnak mindent.
 Mi van?  akadt ki Tiffany. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése