14. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

 Mi van?  akadt ki Tiffany.
 Lucas a bátyám  vonta meg a vállát Soffy.
Az arcán több fajta érzelem játszódott le. Hirtelen megfordult majd hozzám vágott egy párnát és tovább püfölt vele.
 Hazudtál nekem, te senki házi, van fogalmad róla, hogy mit hittem, utállak  folyamatosan vert párnával.
 Valaki segítsen  vinnyogtam.
Kedves családom nem foglalkoztak azzal, hogy engem vernek, nem sőt jó röhögött rajtam.
 Igazán kedvesek vagytok  rogytam össze.
 Te senki házi, azt hitted, hogy nem jövök rá  vágta hozzám izomból.
A tollak szerte szálltak én meg megfogtam a derekát és lelöktem a kanapéra.
 Jól van elég a gyerek napból  vette el apa tőle a párnát.
 De még mozog  akart nekem esni Tiffany.
 Nem öl meg senki semmit  állt közénk anya.
Tiffany felhúzta az orrát, majd felment a szobámba.
 Szóval?  ült le mellém Soffy.
 Mi szóval?
 Nem tudta, hogy a bátyám vagy?
 Nem kérdezte nem mondtam  vontam meg a vállam.
 Nem így kell felszedni egy csajt  rázta meg a fejét apa.
 Igazad van, majd megkérek valakit, hogy támadja meg én meg megmentem  forgattam a szemem, mire anya meglökött.
 Legalább kérjél tőle bocsánatot  fordított meg apa.
Felsóhajtottam, majd felvettem az ujjónnal kapott kutyámat és rájöttem, hogy nincs még neve.
 Tényleg, mi lett a neve?  olvasott a gondolataimba Soffy.
 Marley  emeltem fel a csöppséget.
Letettem az ágyra, mire ráugrott a plüss szarvasra, majd elkezdte a fülét rágcsálni.
 Menj  lökött meg Soffy.
 De miért én megyek. Asszem nem én vertem párnával.
 Lucas mondok valamit ami igaz az életre. Jobb ha te mész oda egy nőhöz bocsánatot kérni, vagy kizár a házból. Hidd el tapasztaltam  mondta apa, mire anya egy könnyed mozdulattal fejbe vágta egy párnával.  Sajnálom egyetlenem.
 Menj a francba!  hagyott ott minket.
 Erről beszélek  indult meg utána.
Hallottam, hogy a konyhába vitatkoztak, de dűlőre nem juttak.
 Megint vitatkozni fognak  sóhajtott fel Soffy.
 Csak addig amíg be nem mennek a szobájukba  vontam meg a vállam.
 Amúgy nem akarsz véletlenül beszélni Tiffanyval?
 De megyek  sóhajtottam fel, majd megindultam felfelé.
Lassan bekopogtam, és vártam, hogy Tiffany kinyissa nekem az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése