12. rész

.:: Soffy szemszöge::.

 Csak gratulálni tudok  jött oda anya a rácsokhoz.
 Nem így terveztem – vontam meg a vállam.
Kinyitotta az ajtót, majd kisétáltam rajta és vártam a legrosszabbat.
 Miért?
 Csak, de ettől sokkal fontosabb dolgom is van. Nem így kalkuláltam be a napomat.
 Tudod mit fogsz csinálni?  kérdezte mire megráztam a fejem.  Szépen haza mész és egy hónapig csak iskolába mész.
 Jó  hajtottam le a fejem.
 Nyomás  bólintott a fejével.
Bementem anya meg apa irodájába, majd vártam. Bár nem tudtam, hogy mire, de gyalog nem fogok megindulni.
 Gyere kisasszony  nyitott be apa.
Követtem apát, miközben a táskámat magamhoz szorítottam. Féltem, hogy apa oltja le a fejem, hogy mit képzeltem magamról csak arra vár, hogy kettesben maradjunk. Amikor beszálltam a kocsiba felé fordultam és próbáltam a legaranyosabb arcom bevetni. Remélem most sikerült, apa sokkal gyengébb mint anya.
 Apa?  suttogtam halkan.
 Igen  nézett rám.
 Tehetünk egy kitérőt?  pislogtam hatalmasakat.
 Mit szernél ott?
 Van egy meglepetésem Lucas-nak.
 Jó, de anyád meg ne tudja  kacsintott.
Lediktáltam neki a két címet, majd hátra dőltem a kocsiba és figyeltem az utat.
 Különben, miért is akartad feltörni azt a házat?
 Mert láttam bent valamit amit furcsának tartottam, és ajtót nem nyitottak  hazudtam.
 Aham. Valójában?
 Hát őőőő  kezdtem el vakarni a fejem.
 Egy kicsit bővebben.
 Hát kíváncsi voltam  próbáltam meg.
 Vagy elmondod nekem, vagy rád küldöm anyádat.
 Ez nagyon meggondoló ajánltat, de nézd ott van a ház  mutatta rá, mire elismerően bólintott.
Megállt, én berohantam, mindent lerendeztem, majd bementem a mellette lévő boltba és ott is lerendeztem a rendelésem.
Beültem felpakolva a kocsiba, mire apa a szemét forgatta.
Tudom, hogy milyen rossz most neki, szóval minden módon segíteni akarok neki. Ő is mindig ott volt amikor valami bajom van. Akármikor szólok neki eljön értem, de remélem most már nekem is oda adják a kocsit, mert már több hónapja meg van a jogsim, de a családom szerint rosszabbul vezetek mint egy idegbeteg. 
Ahogy haza érkeztünk láttam, hogy Lucas és Tiffany a konyhában takarítanak. Letettem a kanapéra az ajándékom, majd rohantam a rég nem látott bátyámhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése