54. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Hét óra felé megugrottam, de mikor rápillantottam a telefonomra, és megláttam, hogy szombat van. Valami eszméletlenül boldog voltam. Visszafeküdtem, majd magamhoz öleltem Tiffet.
 Miért ébredtél fel?  suttogta.
 Azt hittem, hogy mennem kell az egyetemre, de hála istennek nem.
Egy halk és akaratos kopogás nem hagyta, hogy visszaaludjunk. Nem tudom ki és mit akar, de nem fogok felkelni.
 Gyere  motyogtam Tiff vállába.
 Ide fordulhatnál  hallotta meg anya hangját.
Feltápászkodtam, majd megtartottam magam a kezemmel. Szemem nem nyitottam ki, csak hunyorogtam.
 Figyelj rá  tette le Alexet az ágyra, mire oda ment Marleyhez.
 Minek?
 Kérdezd meg, lehetőleg apád közelébe ne menjen.
 Alex mi van Soffyval?  kérdeztem a madarat.
 Megcsalt, most is megcsal, már nem szeret  kaptam meg a választ.
 Ha ezt apád megtudja végük  húzta el a száját Tiffany.
 Tudom, azért hoztam át, mert engem ébresztett fel, szerencsére apád nem ébred fel rá.
 Érdekes lesz a mai nap  feküdtem vissza.
 Nagyon  értettek velem egyet.

Anya kiment. Visszadőltem a hátamra. Tiffany meg a mellkasomat használta párnának. Apró köröket rajzolgatott a bokszerem vonaláig.
Sikerült visszaaludnom egy órára, de akkor arra ébredtem, hogy Alex csipkedi a fülem.
 Miért nem hagynak aludni  keltem fel, majd kiengedtem.
 Lucas mit csináltál?  kell fel az alvó társam.
 Kiengedtem  csaptam magam fejbe, mikor tudatosult bennem, hogy megölettem a húgom.
A madár után futottunk. A nappaliba ült a direkt neki készített fán. Alatta csempe van, így sokkal egyszerűbb alatta takarítani. Itt szokott lenni, ha Soffy nincs itthon.
 Mit keres kint?  jött be anya.
 Elfejtettem.
 Hozok neki valamit, amivel le lehet csalogatni  ment vissza a konyhába.
 Felveszlek a nyakamba, fogd meg és visszavisszük.
Tiffany fel állt a kanapéra, majd onnan nagy nehezen felmászott a nyakamba. Erősen tartottam a lábát miközben ő próbálta elkapni azt a dögöt. Anya is megérkezett és a kedvenc kekszével próbálta lecsalogatni.
 Itt meg mi folyik?  jött le apa.
 Semmi  mosolyogtunk rá, majd elvettem egy kekszet és próbáltam én is lejjebb invitálni.
 Fáradt vagyok, nem hülye. Amúgy meg miért akarjátok leszedni onnan, valamit csinált?
 Igen, rumlit a konyhába  rögtönöztem.
 De nem a miénkbe  nézett be az ajtón.
 Összepakoltam  segített ki anya.
Apa fütyült egyet, mire a dög a kezére szállt.
 Mit rejtegettek, amúgy meg drágám, te idomítottad be, eszedbe juthatott volna, hogy mire hallgat.
 Teljesen ki is ment a fejemből  csapta meg anya a homlokon magát.
 Mi történt Alex?  kérdezte apa a madarat.
 NE!  kiáltottuk fel egyszerre hárman. Tiffany leugrott a nyakamból, és próbáltuk apától elvenni a madarat.
 Mindenki leül  mondta apa, mire azonnal leültem. Tiffany is mellettem foglalt helyet. Anya némán társalgott apával.
 Louis, kérem a madarat  mondta anya.
 Addig nem, amíg nem tudom mit tud.
 Akkor tudni fogod, amikor nem csapsz jelenetet.
 Nem szoktam jelenetet rendezni.
 Akkor mi volt a tegnapi?
 Nem tetszik nekem az a kölyök.
 Neked senki nem tetszene.
 Őőőő...  akartam közbe szólni.
 Ne szólj bele  mondták mind a ketten. Eldőltem a kanapén, majd vártam, mi lesz a vita vége. Ez már tegnap este is ment.
 Túl jól ismerlek. Elmondom amit tudni akarsz, de amit tenni fogsz azt soha nem bocsátom meg saját magamnak.
 Mi az amit nem tudok?
 Ígérd meg, hogy nem fogsz jelenetet rendezni.
 Nem fogok, de mond el.
 Saját érdekedben nem mondom el.
 Nem tudod, hogy mi nekem a jó.
 Nem az, hogy Nelson itt van.
 MI?  indult meg apa.
Felugrottam, majd apa elé álltam. Nem csak én akartam megállítani. Anya is velem együtt mozgott.
 Hallgass meg, utána rájuk törheted az ajtót  mondtam.
 Kérlek, Soffy soha nem bocsátaná meg  nézett bele anya a szemébe.  Nem láttad az arcát miközben beszéltél Nelsonnal. Soha nem félt annyira. Félt, hogy elhagyja, de te ezt nem láthattad, mert azzal voltál elfoglalva, hogy a Cross családnak keresztbe tegyél.
 Beszéltem vele, nem olyan mint a szülei   próbáltam hatni a lelkére.
 Mikor beszéltél vele? 
 Még a legelején.
 Mindent tudni akarok, akkor talán nem töröm rájuk az ajtót.
 Soffy még régen teljesen összeomlott. Senki nem vette észre, hogy szeretett hiányba szenved, vagy valami ilyesmi. Egy szórakozó helyen találkozott Nelsonnal. Nem azért ment oda hozzá, mert könnyű préda, hanem, mert megtetszett neki. Nem hagyta, hogy egyedül menjen haza, rávette, hogy vele menjen. Egész este figyelt rá. A szülei elől titkolta, mert félt, hogy megbántják. Hazudik nekik, hogy vele legyen. A kórházba végig ott volt mellette, amikor elmentetek. Nem olyan mint a szülei.
 Akkor is nem szólt, hogy át jön.
 De nekem  szólt anya.
 Mikor?
 Írt egy smst, hogy Nelson itt aludhat, mert nem akar a szüleinek magyarázni.
 Miért nem mondtad el?
 Mert rajtuk vitatkoztunk. Nem akartam, hogy jobban vitatkozzunk  suttogta anya.
Apa magához ölelte, szent a béke. Visszafeküdtem a kanapéra, majd magamhoz öleltem Tiffanyt.
 Anyám piszok jól kijátssza, hogy apám mentetlenül szerelmes belé.
 Lucas, csinálsz nekem egy forró csokit sok tejszínhabbal, meg csoki reszelékkel  pislogott rám Tiffany.
 Persze  álltam fel, majd a konyha ajtóban vissza fordultam.  Te kis piszok.
 Nem csak anyádnak van hatalmas  kapcsolta be a Tvt. 
Megcsináltam neki az italt, majd magamnak meg egy bögre hideg kakaót. Nem értem mit szeretnek azon a forró izén. Odaadtam neki, a távirányít elvettem tőle és próbáltam valami értelmeset keresni.

3 megjegyzés: