44. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Kapitányság előtt ültem a kocsiba, és gondolkodtam, hogy mondjam meg anyáéknak, hogy egyetemre akarok menni. Valahogy meg kell nekik mondanom, hogy ezt a feladatott kaptam. De nem szabad megtudniuk, hogy azért akarok oda menni, mert erre kértek. Nagyobb valószínűséggel fogok tudni beidomítani egy vadon élő tigrist, mint őket rá venni az egyetemre. A másik, hogy azonnal rájönnek, ha hazudok. Semmi esélyem ellenük.
Komolyan hamarabb tudom, hogy ilyen lesz, akkor el sem megyek.
Kiszálltam a kocsiból, majd lassú léptekkel megindultam befelé.
 Mi ez a bánatos kép, titkárnő?  kérdezte keresztapám.
 Egyetemre akarok menni  próbáltam ki a képességem nála.
 Rosszul hazudsz  veregette meg a vállam.  De azért a kávémat megkapom?
 Nem, szerez új cselédet  hagytam ott.
 Titkárnőm vagy, nem hagyhatsz így itt, koffein nélkül  kiabált utánam.
Anyáék ajtaja előtt megálltam, majd vettem egy mély levegőt, próbáltam a legkomolyabb arcot magamra varázsolni, majd beléptem a kínzó kamrába.
 Hallgatlak  mondta apa fel sem nézve a gépéből.
 Arra gondoltam, hogy elmegyek tovább tanulni, egy egyetemre.
 Melyikre gondoltál?  szentelte nekem minden figyelmét.
 Antioch.
 Miért is?
 Mert abba az iskolába van a legtöbb baj. Meg a baltás gyilkos csak abból a gimiből választ.
 Szóval téged néztek ki, hogy legyél a beépített fiú?
 Igen.
 Nem mehetsz  fordult vissza a géphez.
 Miért nem?  akadtam ki.
 Mert minden beépített emberünkkel valami történik. Nem véletlenül akarták, hogy ne tudjuk meg. - mondta rám sem nézve. Teljesen lefoglalta amit a monitoron volt, mint a saját fia.
 Kérlek legalább valamit csinálhatok. Nem akarok kávés fiú lenni.
 Akkor is kell egy alapképzettség, ami neked nincs meg.
 De ki tudom tanulni, ez egy jó lehetőség.
 Majd este megbeszélem anyáddal, de mond el neki te is. Jobb ha nem tőlem tudja.
 Köszi  mentem ki.
Beültem a kocsiba, majd vissza mentem Charliehoz. Anyával telefonon beszéltem. Ő azonnal rá vágta, hogy nem. Nem lehetett sehogy sem rábeszélni.
Megérkeztem a házhoz, nem kopogtam, hanem lazán besétáltam. Charlie a kanapén ült és valamit az interneten olvasott.
 Na kölyök együtt fogunk dolgozni?
 Talán, nem mondtak rá igent.
 Elmondtad nekik mi?
 Nem tudok nekik hazudni. Észre veszik, ebből élnek. Ismerik minden mozdulatomat. Tudják, hogy mikor fordul meg a fejembe hogy hazudok. Egy ismeretlen is azonnal kiszúrják. Meg sem kellene szólalnom, de mondanák, hogy az igazat kérik.
 Tudom neked már a véredben van. Talán megenyhülnek, de menj haza és kezd el sportolni. Nem csak egy könyvet kell felemelned. Még itt vagy, sipirc  zavart el.
Nevetve otthagytam. Megfogadtam a tanácsát. Otthon elmentem Marleyvel futni. Ő nagyon élvezte, én meg majd megfulladtam.
Este a kanapén ülve vártam, hogy megérkezzenek, és végre megbeszéljük az új "munkámat".

5 megjegyzés:

  1. Hm... nem bízok ebbe a Charliebe. Alapból büdös, vagy csak rosszat sejtek?
    Élet erősítő a holnapi naphoz köszönöm.☺👍

    VálaszTörlés
  2. Hellóbelló drágaság!!! Na jó ennél hülyébb szövegem még életemben nem volt... Ez nagyon jó rész, imádom lucast, és NEM csak Dylan miatt. Ez a Charlie nekem is furi... Jé ez rímelt... Költő leszek, FÁT NEVELEK XD belőlem csak úgy ömlik a hülyeség, meg a szjg utalás... :D ugye fagyi? (na jó ez megeshet, hogy nem érted, mert totál béna volt XD de a snasszos fagyiról van itt szó, ha még most sem érted, akkor meg azért vicces XD) itt is megköszönöm, csak hogy lucas se maradjon ki a szeretetemből...<3

    Imád(unk)lak ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan kezdek az mentális állapotod miatt aggódni. És felfogtam a fagyit, ha ennyire meg akarod köszönni, akkor csokis és a citromos fagyi a kedvencem.

      Törlés
    2. Á, azért már késő aggódni... Az orvosok is lemondtak rólam, pedig én tökkéleteseeeeeen érzem magam. Nem is értem mi bajuk XD

      Törlés