42. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.


 Tiff  motyogtam, majd magamhoz öleltem, meg akartam csókolni, de kibujt az ölelésemből.  Drágám mi a baj?  motyogtam neki.
 Barom, az a lábam  hallottam meg Scott hangját.
 Bocs  ültem fel a földön.
 Hétalvók elmentem, kávé az asztalon  kiabált Soffy, majd becsapta maga után az ajtót.
 Elaludtunk  ugrott fel apa, mire anya a földön kötött ki.
 Szabadnapunk van  mászott vissza a fotelbe.
 Soffy azt mondta, hogy kávé az asztalon van  indult meg apa komásan.
 Hozz nekem is  nyöszörgött anya.
Meghozták a kávénkat, én a földön maradtam anyáék meg a fotelbe nyomorogtak.
 Tudtátok, hogy van egy hatalmas kanapénk?  kérdeztem tőlük.
 De látom te nem férsz el rajta  vágott vissza apa.
 Ez fájt  tettem a kezem a szívemre.
 Legközelebb csendben maradsz  paskolta meg a fejem Scott.
Marley törtetett lefelé a lépcsőn hátán a tollas bajkeverővel. Amióta Soffy nincs itthon valami ördög megszállta. Felhúztam magam, majd kiengedtem őket hátra, az ajtót nem csuktam be, hogy még egyszer fel ne keljen kelni. Visszaültem a földre, majd ott üldögéltem.
 Valaki hiányzik  nézett szét anya.
 Soffy valahova elment  mondta Scott.
 Akkor jó  dőlt vissza.
 Mennem kellene  terültem el a földön.
 Akkor menj  adta az ötletet anya.
 De lusta vagyok felkelni  nyöszörögtem.
 Akkor meg elkésel, és egy életre megbánod. Nekem mindegy.
Ahogy kimondta, azonnal felugrottam, majd felrohantam. Ahogy felértem kifújtam magam, majd bezárkóztam a fürdőbe. Rendbe szedtem magam, víz alatt gondolkoztam, hogy vajon milyen titkos feladatot kapok. Remélem valami izgalmasat. Felvettem egy fehér pólót, meg egy szaggatott farmert, zsebre vágtam a telefont, meg a pénztárcámat. 
 Elmentem  kiabáltam.
 Engem haza viszel?  jött oda Scott.
 Igen.
Beszálltunk a kocsiba, szerencsénk volt, mert csak egy kisebb dugóba kerültünk. Hamar kiértünk, majd Scottot kitettem a régi otthonánál.
 Majd még beszélünk  fogtam vele kezet.
 Hívlak, vagy hívj.
 Feltétlenül  lépett el a kocsitól.
Beírtam a címet, ami a papíron volt, majd követtem Steve utasításait. Megérkeztem egy teljesen átlagos házhoz. Remélem nem csak valami hülye gyerekre kell vigyáznom. Kiszálltam, majd bekopogtam és vártam, hogy valaki ajtót nyisson.
 Szia Lucas, Charlie vagyok, de hívhatsz nyugodtan főnöknek is  támadott le az ajtót nyitó férfi.
Egy húszas éveit taposó, vagy is annyinak nézz ki. Éj fekete haja van amiben pár ősz száll már bepofátlankodott. Szemei vidáman csillogtak zöld több színébe. A jobb kezében egy szépen faragott bot volt.
 Jó napot  mondtam megszeppenve.
 Beavatlak mindenbe amit tudnod kell. Remélem ez nem fog eltántorítani attól, hogy elvállalod a feladatot.
 Honnan tudja a nevem, miért pont én?  kérdeztem tátott szájjal.
Leültem egy öreg kanapéra, majd oda adott egy bögre teát. Milyen régen ittam már, az egész család a kávét issza töménytelen mennyiségbe. Megcsinálta a saját italát, majd neki látott mindent elmagyarázni.

6 megjegyzés:

  1. Lucas rágerjedt Scott lábára.:D
    Ez a nap a legjobb blogok napja hisz így este csak azt olvasok.:))
    Imádtam! Kérem a kövi részt amibe Lucas és Tiffany beszélnek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokkal sokkal jobb rész lesz. Az az én személyen kedvencem. Attól a résztől imádom a történetet. Áhh Soffy és ......

      Törlés
    2. Menny már, izgulítsál még minket! Tudod hogy szeretlek, és majd viszem a banánt ;)

      Törlés
    3. Ajánlom is, banán nélkül nem foglak beengedni a pelenkás őreim.

      Törlés
    4. De, ha megcsikizem őket mint az eredetitervben

      Törlés