36. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Elterültem az ágyon, majd magamhoz öleltem az éppen aktuális csajt. Most ha jól emlékszek, akkor egy szőke bögyös. De ebben nem vagyok biztos, lehet hogy a tegnapi volt szőke és a mai fekete. Nem is érdekel, úgy is el fog menni.
 Szeretlek  duruzsolta a fülembe.
 Jah, én is  vágtam oda neki.
Felháborodott, összeszedte a cuccát, felvette a ruháit és lelépet. Megvontam a vállam, majd elmentem zuhanyozni. Felvettem egy boxer, meg egy melegítő nadrágot.
 Hamar lelépett az éjszakai partnered  mondta anya, miközben odaadta a kávémat.
 Azt hitte komoly kapcsolat lesz  vontam meg a vállam.
 Azért nem kellene így játszadoznod velük  dorgált meg apa.
 Ebben az egyben vagyok jó.
 Igazán kezdhetnél magaddal valamit. Több hónapja csak itthon rohadsz, vagy mész felszedni egy csajt.
 Egyet értek apáddal  ült le anya.
 Hagyatok, Soffyval foglalkozzatok ő már több hónapja a tökéletes gyerek, én meg elvagyok – akartam felállni az asztaltól, de anya vissza nyomott.
 Maradsz fiatal úr  mosolygott gonoszul.
 Miért ha nem megkötöztök?  akartam fel állni.
 Igen  vette elő anya a bilincsét, majd odakötött a székhez.
 Ezt nem tehetitek, gyerek bántalmazásért le is csukhatnak.
 Megkockáztatom, hogy ha ezzel valami értelmet verhetek beléd.
 Szóval most itt fogsz hagyni?
– Nem, hanem szépen elbeszélgetek veled, hogy ez a kicsapongó életmódot nem folytathatod. Teljesen tönkre tesz. Egész heted abból áll, hogy elmész este részegen haza jössz, már ha haza jössz. Volt egy hét, amikor semmit nem tudtam rólad, mert őfelsége megfogta magát és elment. Ha nem zároltam volna a számláidat lehet, hogy haza sem jössz. 
 Ebből semmi nem igaz  próbáltam kiszabadítani a kezem a bilincsből.
 Egész héten más csajt hozol fel a házba. Ez nem valami kéjlak, hogy itt éld ki az életed – támaszkodott fel az asztalra apa.
Kénytelen voltam belátni, hogy igazuk van. Tényleg elszabadult a pokol az életembe, mert nem tudtam magammal mit kezdeni. De elegem volt abból, hogy én vagyok a család szégyene, legalább amikor iszok nem kell erre gondolnom.
 Igazatok van  ismertem be, mire leszedték a bilincset a kezemről.
 Végre beláttad, szóval mit fogsz csinálni?
 Nyakatokon lógok, ebben jó vagyok.
 Tökéletes, akkor 8-re legyen a kávé az asztalon  mentek el.
Értetlenül bámultam, hogy lettem én kávés fiú? Megvontam a vállam, majd megindultam kifelé. a Kocsi kulcsot felvettem, mire Marley azonnal az ajtóban termet.
Beugrott a nyitott ablakon, én meg elegánsan bevágtam magam után az ajtót.
 Steve, milyen kávézóban vannak a legkevesebben?  tolattam ki a garázsból.
 Black Rose és Adrien sarkán.
 Zárd be a házat. 
Megszereztem az egész csapatnak a kávéját, majd megindultam a rendőrőrs felé. Ott szó nélkül be engedtek. Liftbe egyedül voltam, végig hallgattam a lift zenéjét, majd végre kinyílt az ajtó.
 Késtél  vette el anya a kávékat.
 Sajnálom sokan voltak  védtem magam.
 Nézzenek oda a tékozló fiú, ő lesz a kávé futárunk, vagy szerzünk egy rendes gépet? – jött oda a keresztapám.
 Hordja csak, addig is el lesz vele  veregette meg a hátam apa.
 Ja nagyon, úgy érzem magam mint egy futár.
 Legközelebb majd futsz, hogy jobb erőben legyél  cukkolt Liam.
 Nagyon, nagyon vicces, már majdnem nevettem.
 Ezt vidd el a postára  adott egy adag papírt anya.
 Tényleg futár vagyok  indultam meg kifelé.
 Adok én neked munkát, nem kell keresned.
Azt hiszem eladtam a lelkem az ördögnek, vagy lehet hogy rosszabb. Ha az ördöggel szerződtem volna le, annak egyszer vége lesz. De én anyámmal. Annak soha nem lesz vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése