16. rész

.:: Soffy szemszöge ::.

 Soffy!  rontott be az ajtón apa.
 Igen  fordultam fel, majd a szekrény ajtómat azonnal becsuktam.
 Lucas neki ment egy fának  vette szaggatottan a levegőt?
 MI?  emeltem nagyra a szemöldököm.
 Gyere  mutatott az ajtóra.
Azonnal követtem, majd lent anyát láttam ahogy görcsösen tördeli az ujjait.
Kabát minden nélkül azonnal beszálltunk a kocsiba. Apa annyira hajtott gyorsan amennyire megengedte neki a szar út.
 Hogy történt?  kéredztem.
 Hívtak az őrsről, hogy Lucas kocsija ment neki a fának és a közeli kórházba szállították  mondta anya.
Megszorítottam a vállát, mire rám kapta a tekintetét.
Nem titok a családba. Anya kedvence Lucas, de én apának vagyok a szíve csücske.
Kórházba elvezényeltek minket a műtű elé, majd ott vártuk, hogy végre valaki kijöjjön. Apa fel alá sétált közben meg telefonom hallgatta, hogy mi történt.
 Mi volt?  kérdezte anya azonnal ahogy letette a telefont.
 Nem lépte túl csak egy kicsivel a sebességhatárt, de az út túl vizes volt ahhoz, hogy bevegye a kanyart  mondta apa, majd megszorította anya vállát.
 Juttattok valamire Josh halálával kapcsolatba?  váltottam témát, mire mind a ketten rám kapták a fejüket.
 Ez, hogy jön ide?  ráncolta a homlokát anya.
 Mert pár dolgot nem vettetek figyelembe.
 Miket?  ült le apa, anya és közém.
 Azt, hogy nem Josh írta a levet és a vér később lett rá felkenve.
 Hogy derítetted ki ezeket?
 Úgy, hogy ha te vagy a kapitány lánya és azzal akarsz bemenni, hogy keresed szó nélkül beengedtek, ja meg a kulcsod az asztalon hagytad így nem kellett a hajtűvel szenvedtem.
 Betörtél a bizonyíték raktárba?  kerekedett el anya szeme.
 Ha így mondod akkor nagyon rosszul hangzik. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy körülnéztem majd eljöttem  próbáltam menteni ami menthető.
 Mire jutottál?  szentelték nekem mind a ketten a figyelmüket.
 A kézírásból indultam ki, majd amikor letudtam szűkíteni a kört akkor ahhoz a három emberhez személyen elmentem. Miután bedőltek nekem simán át tudtam kutatni a házat, majd leléptem. Egyetlen egy ember nem engedett be magához.
 Ki?
 Ez a támadás inkább Lucast érintette és köz tudott, hogy Steven utálja, mert utána bomlanak a csajok mondhatni híresek a szülei, gazdag és még kedves is. Megtestesült tökéletes pasi, szóval véget akart vetni a karrierjébe, így megölte a legjobb barátját, majd buzinak állította be.
 Van bizonyíték?
 Esetleg az a tol amivel írta?
 Több kell.
 Egy fegyver?
 Az lenne a legjobb.
 Akkor majd ha haza érünk akkor adok valamit.
 Nálad van a fegyver?  tátották el a szájukat.
 Igen, tegnap megszereztem.
 Igazi nyomozó lettél  ölelt magához apa, majd adott egy puszit a hajamba.
 Köszönöm.
 Tényleg rájöttél az apró részletekre, de hogy?
 Josh teljesen belém volt habarodva és amikor kettesbe voltunk akkor ezt el is mondta mindig, szóval tudtam, hogy nem igaz amit a levél ír róla.
 Büszke vagyok rád  kelt fel anya, majd magához ölelt.
Nagyon ritkán mondja nekem, de most nagyon jól esett. De talán az tetszik a legjobban, hogy én jöttem rá nem más.
 Maguk Lucas Malcholm Tomlinson hozzátartozói?  kérdezte a nő, mire bólintottunk egyet.
 Hogy van?  kérdezte anya.
 Súlyos az állapota, az éjszaka dönti el, hogy életben marad vagy...  nem fejezte be a mondatott de tudtuk, hogy mi lett volna a vége. – egyesével be lehet hozzá menni.
Anya volt az első, majd utána én mentem be.
 Lucas maradj velem, mert van egy jó hírem számodra Josh-hal kapcsolatba. Szóval nehogy nekem itt hagyj, mert akkor egy életre megbánod  szorítottam meg a kezét, majd kiléptem.
Rossz volt látni ahogy ott fekszik az ágyon lába gipszbe a feje bekötve és össze-vissza csövek állnak ki a kezéből, szájából. A legmegnyugtatóbb az a kis monitor volt ami mutatta, hogy a szívverése egyenletes.
Apa is bement hozzá, majd megragadott és kivezetett a kocsiig. Otthon lerogytam az ágyamra, majd álomba sírtam magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése