88. rész

.:: Soffy Szemszöge ::.

Nelson a karjaiba zárt, majd elaludt a vállamon. Felbökdöstem, mire elhúzott a kanapéig, majd ott leült. Odatelepedtem mellé, majd egy kicsit meglöktem, mire álmosan dőlt rá a vállamra. Felkeltettem, majd az ölemet megpaskoltam, mire belehajtotta a fejét. A hajával játszottam, ő meg hangosan vette a levegőt.
 Megmondtad neki?  kérdezte anya.
 Mit?  néztem rá értetlenül.
 Hogy hol voltál?  forgatta a szemét.
 Miért mondtam volna?  csavartattam a haját, mire úgy maradt haja.
 Te tudod  adott a homlokomra egy puszit, majd magunkra hagyott.
 Nem akarsz felkelni és felmenni?  suttogta a fülébe, majd adtam egy puszit a füle mellé.
 Nekem mindegy, csak aludni akarok  ásított, majd nyújtózkodva talpra tornázta magát. Odaálltam mellé és átöleltem a nyakát.
 Miért akkor vagyok hulla, amikor egyedül vagyunk itthon  takarta el a száját.
 Tudsz úgy valamit mondani, hogy ne kelljen ásítanod?
 Ha beszélsz róla, akkor csak megnehezíted a helyzetem  csókolgatta végig az arcom, közben a kezével magához hozott a csípőmnél fogva.
 Khm... elmentem  zavart meg minket anya. Szerintem ebből már sportot csinál. De nem olyan rossz mint apa, de jó nekem, hogy ilyen szeretettel megáldott szüleim vannak.
 Anya  kezdtem el hisztizni. Ez már nagyon jól ment, csak még semmit sem értem el vele.
 Már itt sem vagyok  emelte fel védekezően a kezét, majd eltűnt a bejárati ajtó mögött.
Nelson összekulcsolta a kezünket, majd megindultunk fel a szobámba. Elterült az ágyon, majd a derekamnál fogva oda húzott maga mellé.
 Mit mondott az orvos?  simította hátra a tincseit, így megpillanthattam okosan csillogó kék szeméit.
 Te küldted rám anyámat?  húztam össze a szemem, a homlokomat is ráncoltam.
 Nézd el nekem, kétségbe estem  simította el a ráncaimat a homlokomon.  Volt valami az orvosnál?
 Írt fel fogamzásgátlót...
 Remélem nem akarod szedni  dörgölte az orrát az enyémhez.
 Miért?  csodálkozom, de valahogy számítottam rá.
 Mert csak káros a szervezetedre, nem egészséges úgy gyógyszer szedni, hogy nincs semmi bajod.
 De...  egyszerűen nem értettem.
 Inkább lemondok a szexről, mint hogy ilyen szar pirulákat egyél.
Szerintem még a számat is eltátottam a döbbenetembe. Feltápászkodtam, majd megtartottam a testsúlyomat a kezemmel, és figyeltem a fekvő Nelsont.
 Még egyszer, szerintem nem értettem  ráztam meg a fejem mire hajamat elengedte a gumi.
 Nincs szex és nincs gyógyszer.
Kezeivel átölelte a derekam, és odahúzott a maga mellé. Felém fordult és egymás szemébe néztünk, és próbáltam megfejteni, hogy mi játszódhat le a fejébe.
 Annyira álmos vagy, hogy azt sem tudod mit beszélsz, vagy valamivel megitattak?  csavargattam az egyik kiálló hajtincsem.
 Nem teljesen magamnál vagyok, és tudom is mit beszélek  fogta le a kezem, így nem tudtam piszkálni a haját.
 Azt hittem nem tudsz meglepetéseket okozni, de sikerült. Remélem büszke vagy magadra.
 Igen, minden vágyom, hogy téged meglepjelek.
 Ebben nagyon jó vagy.
 Élvezem a veled való társalgást, de el fogok aludni miközben beszélek  fordította a fejét a párnába.
 Majd ha józan leszel, akkor előröl kezdjük ezt a beszélgetést.
 Akkor is ez maradt a véleményem.
Közelebb húzódott, majd a combomra hajtotta a fejét. Elvetettem a könyvet az éjjeli szekrényről, majd fellapoztam. Megsimítottam utoljára Nelson haját, majd bele temetkeztem a betűk világába. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése