85. rész

.:: Tiffany Szemszöge ::.

Békülős szexnek annyi. Apa tönkre vágta a hangulatot, amikor megjelent. Lucas-sal néma pillantással megbeszéltük, hogy senkinek nem mondjuk el, hogy mi is történt. Egy legyen a mi titkunk, hogy megint együtt vagyunk. Legalább nem kell hallgatnom apa tanácsait, hogy hagyjam ott, mert csak tönkre fog tenni. Talál majd egy másik csaj és azt sem fogja tudni, hogy ki is vagyok számára. Ezt a beszélgetést minden nap szinte megtörtént. Talán most, hogy azt hiszi, hogy nem vagyunk együtt talán leszáll a témáról.
- Megjöttem. - kiabálta apa.
- Hallottam a kocsid ajtaját úgy csaptad be, mintha süket lennék.
- Csak szar az ügy, de legalább az az utolsó. - sóhajtott fel.
- Várj ezek szerint, mindig itthon leszel, ha ennek vége? - estem kétségbe.
- Igen, jó mi? - röhögött a képemen.
- Ennyire látszódik?
- Kicsit, de legalább most már nem vagy együtt Lucas-sal. Bár azt sajnálom, hogy nem tudtam egész nap a nyakán lógni.
- Hagynál ezzel a témával?
- Nem gondoltam volna, hogy ennyire érzékenyen érint a téma. Akkor sem zavart, amikor együtt voltatok.
- Apa nem nyitok vitát. Nem érdekel mi a véleményed. Ha nagyon el akarod mondani van ott egy szék beszélgess vele.
- Mit ne mondjak nagyon kedves vagy az öregedhez.
- Nincs kedvem hozzá. - indultam meg felfelé a szobámba.
Hangosan becsaptam magam után az ajtót, és neki döntöttem az ajtónak. Soha nem figyeltem meg igazán a szobámat és most a nagy hiszti rohamomba volt alkalmam erre. Falak tele falak tele vannak dalszövegekkel, vagy éppen csak gondolatokkal, amit egyszer fel akarok használni. Amikor apa meglátta, hogy alkoholos filccel neki esik a frissen festett halvény barna falnak azt hittem színinfarktus fog kapni. Szerencsére csak pár nap kellett neki, hogy megeméssze, hogy mi is történt az ő művével, amire annyira büszke volt. Szóval a falon már nem nagyon maradt szabad hely, így kénytelen vagyok maradni a papírnál, amit nem annyira szeretek. Nem látom rajta az összeset egyszerre. De talán a szobámba az az egy tetszik, ami nincs mindig itt. Lucas-t ahogy az ágyon ül, és engem figyel. Tudja, hogy felhúzott apa, nem is próbál hülye ígéretekkel lenyugtatni. Ezt mindig is szerettem benne. De néha valamilyen belső hang néha ráveszi, de szerencsére nem most.
Bezártam az ajtót, majd oda mentem mellé az ágyra. Valamelyik pletyka lapot olvasta, de nem érdekelt, hogy mit csinált. Nekem most nagyon gyorsan el kell felejtenem amit apa lent mondott nekem. Meg kell tudnom az igazat, tényleg el hagy majd, egy jobb csajért. Mert akkor minden pillanatot meg kell mostantól ragadnom. Mert ahhoz túl gyenge vagyok, hogy azt mondjam neki vége. Ennek a kapcsolatnak ha valaki véget vett akkor az csak ő lesz majd.
Oda feküdtem mellé, mire rám kapta a pillantását. Már készült volna valami mondani, de nem engedtem neki. Rálöktem az ágyra, majd elkezdtem harapdálni az ajkait, csókolni.
- Elhagysz, majd egy jobb nőért? - lihegtem a szájába.
- Tőled jobbat nehezen tudok elképzelni.
El sem lehet mondani, hogy mennyire örültem ennek a válasznak. Lehet, hogy majd megváltozik, de most még én vagyok neki a fontos.
- Miért kérdezted? - fordított a helyzetünkön, közben lenyomott az ágyra.
- Apámtól csak azt hallom, hogy egyszer majd találsz egy szebb, okosabb fiatalabb nőt és elhagysz, mert akkor már neked egy senki leszek. - döntöttem meg egy kicsit a fejem.
- Nagyon jól döntöttünk, hogy nem mondjuk meg senkinek, hogy megint újra együtt vagyunk. - adott egy puszit az orromra.
- Szerintem a húgodnak jobb ha elmondod.
- Miért? - csodálkozott.
- Szerinted ki biztosítja majd nekünk az alibit. Ki miatt fogok tudni, majd átmenni ha véletlenül még is otthon lennének a szüleid. - forgattam a szemem.
- Látod ezért is szeretlek, mert használod a kis buksidat. - adott egy csókot a homlokomra.
- Én a hajad miatt szeretlek. - ismertem be őszintén, amit ideáig nem mertem.
- A hajam? - csodálkozott.
- Igen, szeretek bele túrni, és te hagyod, sőt élvezed. - szabadítottam ki a kezem, majd belevezettem sűrű bozontjába, amit hajnak neveznek.
- Azt hittem azért szeretsz, mert olyan szexi vagyok. Meg persze nem utolsó sorban jó vagyok az ágyban. - morogta a fülembe, közben apró csókokkal borította a nyakam.
- Ezek sem rossz indokok, de akkor is a hajad tetszik a legjobban. - kezdtem el piszkálni a gondosan beállított séróját.
- Megengedem, hogy belemarkolj. - húzogatta a szemöldökét, közben meg a pulcsimat kezdte el rólam lehámozni.
- Csak nehogy nagyon meghúzzam. - túrtam bele az ujjammal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése