48. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Kijelenthetem, hogy jó volt az első napom. Nem vették észre, hogy betörtem a tanáriba. Büszke is voltam magamra. Anya tanította meg, hogy lehet nyomtalanul feltörni a zárakat, ha nem tudom a kulcsot elvenni.
Megszereztem Mr. Hamilton diákjainak a névsorát. Elküldtem anyáéknak, majd mentem ebédelni. Szerencsére hoztam magammal.
 Malcolm ide ülsz  szólítót meg egy lány, akivel együtt járunk a gyilkos jelölttel órára.
 Persze  ültem le mellé.
 Igaz, hogy árva vagy, és ezért nem mondod meg a vezeték neved mert nincs?  kérdezte egy szőke ribanc.
 Nem, csak nincs kedvem hozzá  vontam meg a vállam.
 Milyen menő már, hogy azt csinálsz, amit akarsz  mondta a mellette ülő ponpon lány.
 Szóval ti vagytok az iskola ponpon lányai?  próbáltam velük beszélgetést kezdeményezni.
 Igen, én vagyok a csapat kapitány, Ashley  mutatkozott be a szőke.
 Ariel vagyok  mutatkozott be akivel egy órára járunk.
 Én meg Abigel.
 Örülök lányok.
 Hé te új fiú a helyemen ülsz  jött oda a focicsapat barma. Vagy is csak szerintem, mert az iskola mezébe volt, és elégé ökör módjára viselkedett.
 Sajnálom, de én voltam itt hamarabb, legközelebb, majd te ülsz itt. Amúgy meg van mellettem elég hely. Ezzel a viselkedéssel, csak magadat próbálód menőnek titulálni. Amúgy valójában nem, mert felesleges izom mutogatás az egész.
 Mit magyarázol itt össze-vissza?  kérdezte a mögötte lévő fekete diák.
 Azt, hogy ez felesleges idő pocsékolás, Mat  néztem a szemébe.
 Menőnek tartod magad, mert tudod a nevem, kérlek szépen az én nevem mindenki tudja.
 Igen, a bunkó viselkedésed miatt, nem másért.
Mat a következő jelölt, minden csaj, akit megöltek kavart vele. Mind azután halt meg, hogy dobták őt. Furcsa indok de indok.
 Minek képzeled magad kisgyerek?
 Én egy diáknak, aki végig akarja vinni ezt az évet, itt az a kérdés, hogy te mit hiszel magadról? Mert a viselkedésed alapján azt hiszed magadról, hogy te szartad a spanyol viaszt.
 Húúú  mondták a lányok az asztalnál.
Időközben észre sem vettem, hogy már felálltam és szemtől szembe mondtam neki a véleményem. Lehet, hogy nem a legjobb döntés, de nem hagyom, hogy ilyen senki háziak okoskodjanak velem. Megtanítom neki, hogy mire vagyok képes.
Ökölbe szíttatok jobb kezét, már vette a lendületet, hogy behúzzon nekem, de nem sikerült. Gyorsabb voltam. Meg érte, hogy sokszor nem hagytak békén. Elhajoltam, majd meglöktem, de nem túl erősen. Nem akarok már az első nap verekedésbe keveredni.
 Nyugodj le  mondtam neki.
Mint valami bika megindult felém, azzal a szándékkal, hogy fellökjön. Nem ért el semmit, mert csak tovább rohant a semmibe. A kis kör, ami össze gyűlt rajta röhögött, a szemeiket törölték a sírástól.
 Te szemét láda.
 Tudod, ha szépen kéred, akkor ide engedlek, de így felejtsd el  ültem vissza.
Többet nem jött oda, a bandájával együtt elmentek egy másik asztalhoz. Pár plusz lány is át ment oda, de nem nagyon érdekeltek. Megvoltam a társaságuk nélkül is.
Még egy órám volt, azon anyáékkal üzeneteket váltottam. Nem jutottunk sokkal előrébb, csak lejjebb ment a hatalmas lista, azokra akik Mr. Hamilton órájára járnak. Szóval a durván több ezerből több száz lett. Majd figyelem, hogy a menő csávoka kivel járt. Lehet, hogy nem is egy gyilkos volt. Mert mindig volt alibijük. Korrepetálás, buli, vagy valamit mindig kitaláltak.

Otthon elterültem a kanapén, és a Tvről figyeltem a képeket. amin az áldozatok vannak. Hátha van közöttük, valami különbség.Hátha az egyik másképpen halt meg. Csak egy apró eltérés, hogy nem csak egy gyilkos van.
 Miért ülsz itt?  kérdezte anya.
 Mert szerintem nem csak egyedül gyilkol.
 Ha van bizonyítékod, akkor várom.
 A megérzés nem elég.
 Sajnos nem  hagyott magamra.  Amúgy Tiffany haza jön  kiabált ki a konyhából.

6 megjegyzés:

  1. Imádom Lucas szemszögöket és ez basszus itt abbahagyni hát dinka vagy :P Legjobb rész jönne ezután :))

    VálaszTörlés
  2. Szia(:
    Már régóta érett egy vélemény. Nem kell megijedni nem vagyok kegyetlen bloggerina gyilkos csak pár szót mondanék :D
    Szóval, imádom a történetet. Az elején mondjuk baromira nem értettem semmit. Sokáig azt hittem, hogy Alex valami lány, aki Soffyval lakik egy szobába és valamikor 5ször olvastam el egy párbeszédet, mire rájöttem, hogy ki mondta kinek... Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy kicsit több információt írj le. Ennyi a probléma. Több rosszat nem tudok mondani. :D
    És el kell mondanom, hogy imádom Lucast <3 A legjobb! És Nelsont. Két kedvenc színészem alakítja őket és ráadásul még a karakterük is jó... wáááá <3 *fangirling* xd
    Szóval, siess a kövivel! :)

    Ölel,

    Nicolette F.

    VálaszTörlés
  3. Sziaa
    Szeretem, amikor mindenki nyomoz a családban :D de ez a Mat... Pfujj. Az értelmiségem határtalan. Mostanában nagyon kis szorgalmaska voltál, mi történt? Megtelt a fejed? :'( Itt is elmondom, hogy szorítok holnapra neked, és a Nikinek is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fejem tele van minden hülye ötlettel, de a tétel nem akar bele menni.

      Törlés