46. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Anyáék egy hónapja belementek, hogy egyetemista legyek. Azóta meg folyamatosan hajtank, hogy meg tudjam védeni magam, hogy ha valami baj történne. Szívás amikor a saját anyád aláz porba, vagy apád. De az sokkal rosszabb a mikor a húgod.
De minden az a legrosszabb, hogy random támadnak rád hárman. Mennék Wcre de rám rontanak, és meg akarnak ölni. A reflexeimet akarják fejleszteni, de csak annyit érnek el, hogy majdnem összehugyoztam magam félelmembe.
De ez csak az elején volt, most már elbírok velük és lehagyom őket.
Ma van az első napom az új iskolába.
 Csak szemüveget vegyél fel, hátha akkor nem ismernek fel  adta oda anya.
 Ez teljességgel kizárt, utálom - tettem fel, hogy a legcsúnyább nézésemmel pillantsak anyára.
 Fogadd el, a másik Stevet ne kapcsold be a iskolába, sehol míg egyedül nem vagy. Lehetőleg a Malcolm névvel mutatkozz be. Kerüld a vezeték neved, és viselkedj rendesen. Azonnal ha valami bajt látsz, vagy csak egy ember túl fenyegető, szólj.
 Minek ez a sok hülyeség, ha rendes iskolába mennék akkor is ezt kellene csinálnom?
 Nem, de jobb félni mint megijedni. Nem olyan biztonságos beépített embernek lenni. Főleg ha egy sorozat gyilkost akarsz lekapcsolni.
 Igen, aki csak nőket öl.
 Nem tartják be a saját szabályaikat, ha veszélyben a küldetés.
 Jól van nem vagyok már kisgyerek.
 De az vagy.
 Jó, ígérem betartok minden hülye szabályt, csak mehetek. Úgy fogok bemutatkozni, hogy Only Malcolm meg le sem veszem a szemüveget.
 Köszönöm.
 Mentem, kívánjatok szerencsét - csaptam be magam után az ajtót.
Beültem a kocsiba, majd célba vettem az új iskolámat. Van pár ember aki gyanúsnak minősül. Vannak közötte tanárok, meg diákok is egyaránt. Bárki lehet, szóval résen kell lennem.
Lenémítottam a telefonom, majd a táskámat a vállamra vettem. Szeretek Los Angelesbe lakni, mert itt télen is meleg van. A sapkát is csak dísznek vettem fel.
Kerestem egy árnyékos helyet, otthagytam a kocsit. Ahogy befelé mentem páran rám kapták a tekintetüket.
 Ki ez az új srác?  kérdezte pár csaj.
 Soha nem láttam, biztos költözött.
Termeket ismerem, így azonnal az első órám termébe mentem. A tanár Dr. Hamilton, aki szociológiát fog tanítani. Első számú gyanúsítót. Minden diák akit megölt ide járt. Szóval minden nap van szerencsém hozzá járni.
 Kit tisztelhetünk köreinkbe?  kérdezte a tanár.
 Malcolm  intettem a kezemmel, majd vissza dőltem a székre.
 Esetleg vezeték név, meg a sapkát is levehetné a fejéről.
 Only Malcolm  dobtam le a sapkát, majd úgy tettem mint, aki figyel.
 Fiatalok, nincs bennük semmi tisztelet  morogta a tanár, majd végre elkezdte az órát tartani.

4 megjegyzés:

  1. Szegény Lucas hát pisilne se hagyják :( :D
    Imádtam eme remek műved én is majd nem összepisiltem magam :) :D

    VálaszTörlés
  2. Xxx szejetem Dylan-t és a Gyakornokok benne van a top 10-ben. Ami nálam minimum húsz filmből áll... Eszméletlen mennyiségű filmet láttam... De Dylan örök favorit <3 és az örök favorit íróik listájában az első helyen osztozol Leiner Laurával. Bocsi, de mind a kettőtöket IMÁDOM ;)

    Szejetlek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is először a Gyakornokokba láttam először a kisfiam. :)
      Elnézem ha Laurával kell osztoznom. :)

      Törlés