20. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.
~ Négy szőrnyű hét után ~

 Végre  nyújtottam ki a lábam, amin már nincs az a szőrnyű gipsz. Ezek után meg azonnal meg is vakartam.
 Holnap találkozunk  mondta az orvos.
 Mi?  ugrottam meg.
 Gyógytorna.
 Ne már  nyafogtam.
 Csak két hétig kell járni  próbált megvigasztalni. Nem sok sikerrel.
Végre kimentem a szobából, majd lementem bevágódtam a kocsiba, mire anya felhúzta a szemöldökét.
 Mitől vagy ennyire feldúlt?  kérdezte, miközben indította a kocsit.
 Két hétig még be kell mászkálnom gyógytornára.
 Ebben mi az új?  pillantott rám.
 Azt hittem, hogy megszabadultam ettől a szar gipsztől, erre még mászkálnom kell.
 Igen így jár az aki nem hallgat rám.
 Meg sem lepődök ezen  fordultam az ablak felé.
Az út további része csendben telt. Ahogy megérkeztünk az iskolához, kiszálltam a kocsiból, majd intettem anyának. Az órák már javában mentek így leültem az egyik székre a folyóson és vártam a kicsengőt.
Az igazgatóiból kijött egy velem egy idős ismeretlen emberke.
 Helló  köszöntem neki.
 Helló meg tudod mondani, hogy hol van a magyar terem.
 Ott  mutattam az ajtóra.
 Köszi  indult meg a terem felé.
 De ha hallgatsz rám, akkor megvárod még a nagyanyám elmegy.
 Öreganyád a tanár?
 Ja, mert ez előzőt lecsukták.
 LUCAS!  hallottam meg kedves nagyim hangját.
 Jössz velem vagy bemész az oroszlán barlangba?  fordultam felé, miközben már mentem a mosdó felé.
 Szerintem megyek  követett.
Berohantuk a mosdóba, majd onnan a zuhanyzó részhez és vártuk, hogy a léptek kint elhajtanak.
 Mindig ezt csinálod?
 Nem, mert ma vették le a gipszet.
 Honnan?
 A lábamról. Esőben ne vezess főleg, ha van a közelbe éles kanyar, meg egy nagy fa  vontam meg a vállam.
 Könnyedén kezeled.
 Már megszoktam.
 Ebben a városban minden napos, hogy halál közeli élményen mész keresztül?
 Nem, inkább én mint a családomból valaki.
 Érdekes gondolkozás  simogatta a nem létező szakállát.
Az csengő hasított a levegő ami ezt jelentette, hogy ki mehetünk a rejtek helyünkről. Felvettük a cuccainkat, majd megindultunk a terem felé.
 Amúgy Scott  nyújtotta nekem a kezét, amit elfogadtam.
– Lucas.
Bementünk a terembe. Tiffany már a helyén ült, eggyel előttem, mögém meg Scott vágta le magát.
Elővettem a telefonom, majd feltörtem a wifi kódot és a neten szörföztem.
 Senki ne mozduljon  kiáltotta egy vad idegen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése