18. rész

.:: Lucas szemszöge::.
~ Két hét múlva ~

Ma reggel megkaptam a járógipszet, így mehettem iskolába. Nem is tudtam elmondani mennyire örülök neki. Komolyan szinte már hiányzott, hogy egyedül legyek, mert a legjobb barátomat megölte az egyik osztálytársam, aki féltékeny arra, hogy a csajok rám buknak.
 Szólj mikor végzel  mondta anya a kocsiba.
 Jó  fogtam a hunom alá a mankót.
 Azonnal hívj, ha van valami.
 Nem vagyok öt éves  morogtam, majd felvettem a a táskámat a hátamra.
Bebotorkáltam az iskolába, majd megkerestem a termünket. Éppen szünet volt így viszonylag nyugodtam el tudtam menni a helyemhez. Levágódtam oda, majd kényelembe helyeztem magam és elővettem a telefonom. Angry Birds rekordomat akartam megdönteni, mikor hallottam, hogy valaki megköszörüli a torkát mellettem.
Felnéztem és Tiffanyval találtam szembe magam.
 Rég láttalak  köszöntem neki, majd visszafordultam.
 Nem egednél vissza a helyemre.
 Három évig itt ültem. Asszem maradok  néztem fel rá.
Morogva levágta magát elém, majd lecsapta az asztalra a könyveit.
 Azért a berendezés maradjon.
 Lucas is megtisztelt minket. Több hónapos semmit tevés után  köszönt a tanár.
 Sajnálom, hogy komába feküdtem.
 Remélem pótoltad a hiányzást.
 Persze miközben műtöttek éppen irodalom tételek tanultam  mondtam mire az egész osztály röhögött.
 Kifelé  nyitotta ki az ajtót.
 Sajnálom, nem erőltethetem meg a lábam. 10 perc séta után egy órát ülnöm kell. Az orvos mondta  emeltem fel a kezem védekezően.
 Tomlinson az igazgatóiba most.
 Nem fog ennek őrülni a doktor úr, majd magához küldöm, hogy oktassa ki.
Feltápászkodtam, majd az átlagostól is lassabban mentem ki. A tanár még mindig tartotta az ajtót.
Régen nem értettem, hogy miért jó, hogy az igazgatói mellett van a termünk most már tudom.
 Jó napot – nyitottam be az igazgatói, majd leültem a székbe, a lábam meg feltettem a másikba.
 Mit csináltál már megint?
 Vissza mondtam, amit az orvos mondott nekem  vontam meg a vállam.
 Maradj amíg vége nem lesz az órának  legyintett.
A napom további részében az órákon ültem és nem csináltam semmit. Az osztálytársaim nem foglalkoztak velem, mert én vagyok a hibás, hogy lecsukták Pault szóval mindenki utált. Kivétel Tiffany, mert ő végig itt volt velem és bármire megkéretem megcsinálta.
 Szia Tiffany  jött oda Soffy.
 Hogy kerülsz ide?  ráncoltam a homlokom.
 Ide jöttem, hogy megnézzem, hogy vagy.
 Milyen jó nekem  mosolyodtam el, majd megöleltem a kishúgom.
Leparkolt apa fekete kocsi, majd kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót. Majd Soffy is hátra beült.
 Tiffany elvigyünk?
 Nem apa jön értünk.
 Tényleg te vezethetsz?  fordultam apa felé, aki elfordult és fütyörészve ült be. – Ezt nemnek veszem.
Otthon bevágódtam az ágyba és azonnal elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése