81. rész

.:: Soffy Szemszöge ::.

Lucas és Tiffany elviharozásán meglepődtem, de nem éreztem késztetést, hogy valamelyik után menjek. Hátha kint kulturáltan tudnak majd beszélgetni.
 Szép dolog a szerelem -dőlt hátra apa, oda húzta magához anyát, majd adott a szájára egy puszit.
 Ja a szerelem  mondta Liam, majd Izát figyelte ahogy lassan kortyolgatta a poharából. Harry meg feszülten ült felesége mellett.
Remélem nem kezdődök újra a kisebb néma vita. Ebből soha senki nem jött ki jól. Iza még mindig érezett valami Liam iránt, csak nem merte bevallani. Ezzel az a baj, hogy mindenki tudta. Tapintható volt a feszültség, főleg a szerelmi háromszög környékén. Mindenki csöndben figyelte, hogy mi fog történni.
Megváltás volt amikor megszólalt apa telefonja. Pár másodperc múlva anyáé is megcsörrent.
 Hallgatlak  mondta apa komoly hangon. Ezek szerint valakit megöltek.
 Mond – anya is hasonló hangszínt ütött meg.
Mind a ketten a kocsikulcsukat keresték, közben meg hümmögtek, hogy a vonal másik végén lévő tudja, hogy még figyelnek. Egyszerre tették le a telefonjaikat, de csak anya beszélt.
 Több hullánk is van  mondta, és közben a telefonján csinált valamit.
 Harry, Niall jöttök velem? – kérdezte apa, és vette is fel a kabátját.
Szó nélkül indultak utána. Anya rám nézett, én tovább néztem Nelsonra, nem akartam magára hagyni.
 Menj nyomozóm  adott egy csókot, majd kicsit megcsapta a fenekem.
Felvettem a kabátomat, ezután beálltam anya mellé. Nelson is jött velem, hogy ki tudjam tenni. Steve elküldte az adatokat, hogy hova is menjek pontosan. Otthon csalódottan vettem tudomásul, hogy Lucas nincs otthon. Megcsörgettem Tiffanyt, de csak azt mondta, hogy nem érdekli a bátyám, tőle aztán meg is halhat. Szóval akkor ott sincs.
 Majd megpróbálom felhívni  ajánlotta Nelson.
 Köszi. Megyek, mert le fogok maradni a legjobb részekről.
 Nem tudom, hogy lehetsz ezért oda.
 Én azt nem tudom te hogy lehetsz azért oda, hogy valaki felvágnak a szemed láttára és turkálnak benne.
 Döntetlen  bólintott rá. Adtam az arcára egy puszit, majd magára hagytam.
Kórház előtte területre érkeztem. Szalagokkal már el volt kerítve, és pár újonc állta útját a kíváncsi tömegnek meg az napra kész újságíróknak. Holnap ezzel lesz tele a internet, kíváncsi vagyok melyik talál ki nagyobb hülyeséget. Az tömegben fel ismertem pár osztálytársamat. De jó, alig várom, hogy értetlenül nézzenek rám. Oda léptem a szalaghoz, mire Liam felemelte, hogy át tudjak alatta menni.
 Mit keresel itt?  kérdeztem Barbarától.
 Én inkább tőled kérdezem. Minket oda sem engednek, erre te megjelensz és szinte kitárják az ajtót.
 Hívtak  vontam meg a vállamat védekezően, majd felhúztam a kesztyűmet.
 Ha már ilyen nagy a gyakorlatod, akkor miért jöttél az akadémiára?
 Kell egy jelvény, anélkül nem tudok kihallgatni senkit. Meg ott a fegyver is.
 Csak ezekért?  csodálkozott.
 Igen, minden mást csináltam már eddig.
 Inkább menj és nézd meg a hullát, ha már neked lehet.
 Majd találkozunk a suliba  intettem neki a szexi fekete kesztyűmben.
Beléptem a bűnügyi helyszínre. Fényképező gépek folyamatosan kattogtak. Anya meg Liam egy hordágy mellett álltak. A hordágyon a hulla le volt takarva.
 Hol voltál ilyen sokáig?  kérdezte anya.
 Beszélgettem, itt vannak az osztálytársaim.
 Nem is csoda valamilyen tömeggyilkosokkal van dolgunk  ahogy mondta úgy vettem észre, hogy nem csak egy hord ágy volt hanem vagy 10 meg hulla zsákok is sorakoznak.  Két helyen öltek meg közel 20-30 embert, pontos adatok még nincsenek. Ketten vagy többen lehetek, de akár egyedül is csinálhatta.
 Lucasnak biztos tetszeni fog. Az előző olyan jól sikerült, akkor ezt megírja akkor megkapja a lehetőséget, hogy részeket írjon az egyik krimibe – gondolkodtam hangosan.
 Apád már hamarabb gondolt  rá. Ő a plazánál van, de gondolom ide is átjön.
 Ott hány embert öltek meg? – húztam lejjebb a cipzárt, hogy megnézzen mi történt velük. Lövést kapott a vállába, lassan kínszenvedés között hallhatott meg.
 Fél órával hamarabb lőtt le megközelítőleg 30 embert és még 10-et megsebesített. Kórháznál nem marad túl élő  válaszolt rá azonnal Liam.
Az áldozatok változatos helyeken lőttek meg. Volt aki azonnal meg volt, sajnos voltak akik nem voltak úgy mond ilyen szerencsések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése