69. rész

.:: Soffy Szemszöge ::.

Megfogta a kezem, majd bevezetett a szobájába. Az ágyra pillantottam, mire bele ugrottam a nyakába. 
- Én sokkal jobban. - adtam egy csókot a nyakára.
- Én mindennél jobban. - tette a kezét a fenekemre.
Letett, mire megszagoltam az egyik rózsát. Levette a gyertyákat, meg a rózsákat egy vázába tette. Mécseseket az asztalra állította, a redőnyök le voltak húzva, csak nagyon kevés fény jutott be rajta. A szobába a fényt, inkább a gyertyák biztosították. 
Elvette a rózsát a kezemből, majd oda tette a többihez. Odahúzott magához, majd elkezdte csókolgatni a nyakam. Neki dőltem, és hagytam. Leszedtem a pólóját, majd végig csókoltam a felső testét. Végig simított az oldalamon, majd a pólómra tette a kezét. Engedélyt kér a szemével, mire lassan bólintottam. Áthúzta a fejemen a ruhámat, közben magam megdicsértem, hogy a fekete melltartómat vettem fel. Elvörösödtem miközben megvizsgálta a fedetlen bőrömet. 
- Szeretkezni akarok veled. - suttogta a fülembe, majd utána megcsókolta a fültövemet.
Ahogy kimondta egy pillanatra lefagytam. Megijed hirtelen, de amikor megcsókoltam megnyugodott. Átölelt, a kezeit oldalt belecsúsztatta a nadrágom és a forró bőröm közé. Kigombolta a farmerom, majd lassan lehúzta rólam. Ügyetlenkedtem a gombjával, de végül sikerült leszednem róla a nadrágot. Végig simított a hajamon, majd kiszedte belőle a hajgumit, szabadon hullott a hátamra. 
Felbotlott a saját ágyába, elterültem rajta, mire hozzám mászott. Cikázott a pillantása rajtam, végül a melleimen állt meg. 
- Csodás vagy, nagyon tetszel így egy kicsit csapzott hajjal. - húzott le magához.
Fordított a helyzetünkön, kicsit megugrottam, amikor a hátamnak nyomódtak a hideg szirmok. Felkuncogtunk, majd elkezdte a nyakam szívni. Kezeivel támaszkodott felettem, közben egyetlen egy pillatanra sem hagyta abba, a nyakam kényeztetését. 
Megemeltem a hátam, mire kipattintotta a melltartómat. Éreztem a dudort a bokszerébe. Kicsit megrémültem, de nem hagytam abba a haja piszkálást.  
Lekerült rólunk az összes ruha, majd egyként forrtunk össze. Elterelte a figyelmemet a fájdalomról az édes, vigasztaló csókjaival. 
Mind a ketten leizzadtunk, szaggatottan vettük a levegőt.
- Jól vagy? - ölelt magához.
- Igen, csak szörnyen kell pisilnem. - bújtam ki az öleléséből. Jót nevetett rajtam, főleg azon ahogy próbáltam magam ügyetlenkedni a pólóját, így is kifordítva vettem fel. 
Visszajöttem a fürdőből, majd oda bújtam mellé az ágyba. Odahúzott magához, és adott egy csókot a fejemre.  
A lábammal átöleltem az ő lábát, a fejemet a mellkasára hajtottam, majd csak az egyenletes lélegzet vételére figyeltem. Az oldalamat simogatta, vagy a hajam csókolta.
- Szóval elmondod mi nyomja a kicsi lelked? - bökdösött az orrával.
- Tényleg semmi. - fordultam felé.
- Lehet, hogy nem vagyok hivatásos rendőr, de rájövök, hogy ha nem mondasz igazat.
- Neked ez volt az első?
- Mindenbe te voltál az első.
- Tudom, hogy hazudsz.
- Jó csókba nem, de minden másba. De miért?
- Hát.. - vörösödtem el.
- Ismerem a női anatómiát. - érintette meg az alhasam, mire azonnal elakadt a lélegzetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése