40. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

 Tudom mi a közös az áldozatokba  mondta Soffy.
 Mi?  fordultunk felé mint a hatan.
 Arckrém.
 Mi van?  néztem bambán.
 Mindegyik áldozaton, ugyanaz az arckrém van. Méreg drága, ezért néz ki az arcuk úgy, mint a babáké. Lehet, hogy ez alapján válassza ki a gyilkos kit fog megölni  mondta, ami csak számára volt értelme.
 Szóval ha megvan ahol árusítják, ott megszerezzük azoknak a nevét, aki vett ilyen krémet?  próbálta Harry.
 Nem, szerintem nézi, hogy ki jön ki, azzal a krémmel  jött rá a lényegre anya.
 Akkor figyeljük a boltokat.
 Steve kérem a listákat ahol árusítják a Gyöngyöt  adta parancsot apa.
 Ez a neve?  csodálkozott Harry.
 Nem valami francia akármi, amit ki sem lehet ejteni. De eredeti gyöngy van benne, szóval röviden gyöngy  mondta Soffy.
 Egy üzletbe lehet kapni  szólalt meg Steve.
 Akkor mi megyünk is, hátha látjuk  indult meg Niall és Harry.
 Várjatok, veletek megyek  szaladt utánuk Soffy.  Én már láttam.
 Gyere  karolta át Niall.
Liam elment az irodájába, majd a gépe felé hajolt. Én már boldogan fütyörészve indultam meg haza felé, de anya elkapta a ruhám nyakát.
 Akarunk beszélni veled  mondta apa.
 Mondhattátok volna. Nem kell fojtogatni.
 Egy másik osztag pont téged akar.
 Miért?
 Nem tudjuk, titkos akció, ezt mondták, hogy adjam oda  nyújtott át egy borítékot.
 Mi van benne?  kezdtem el kibontani.
 Csak te tudhatod  hagytak ott.
Zsebre tettem a levelet, majd megindultam kifelé. Remélem nem akarnak vissza hívni. Beültem a kocsiba, majd megindultam haza felé. Otthon elterültem a kanapén, majd felnyitottam a levelet.
Valami szép rajzolt betűket vártam. Erre kaptam egy címet ami nyomtatva volt.
 Komolyan, csak ennyi?  akadtam ki Marleynak.  Látod ezt ennyi az egész, valami csodát vártam, nem ilyen kis fecnit.
 Rég hallottam, hogy a kutyáddal beszélsz, már hiányzott  hallottam meg egy ismerős hangot.
Odafordultam és Scottal találtam szembe magam. Teljesen megváltozott, úgy nézett ki, mint egy szőrös majom. Minél közelebb van annál nagyobbnak tűnik a szakálla.
 Mi van nem vittél magaddal borotvát?  löktem meg.
 De, csak a csajok erre buknak  simogatta az arc szőrzetét.
 Csodásan nézel ki, inkább tedd a fejed elé  dobtam meg párnával.
 Visszajöttem, mert már elegem volt a zöldfülűekből, erre te meg itt szórakozol.
 Erre valók a barátok  löktem le a kanapéról.
 Rendben, végeztem veled  akart kimenni az ajtón.
 Steve zárd le a házat  álltam mögé.
 Van komornyikod?  csodálkozott.
 Sokkal jobb  legyintettem.
 Hallgatlak, mit csináltál miután elmentem. Becsajoztál?
 El sem fogod hinni  dőltem hátra kanapén.

4 megjegyzés:

  1. Ha-Ha-Ha, én vagyok az elsőőőő :D Tök jó :)

    VálaszTörlés
  2. Ha-Ha-Ha, én vagyok az elsőőőő :D Tök jó :)

    VálaszTörlés
  3. Elhiszed ezt? Előzőre nem írtam véleményt és elolvastam. Szörnyeteg vagyok!
    Amúgy mondtam már, hogy imádom Lucast?:D
    Fantörpikus rész lett, mint a többi csak így tovább!*-*

    VálaszTörlés
  4. Azta ez iró jó lett alig várom a kövi!

    VálaszTörlés