9. rész

.:: Soffy Szemszöge::.

 Kérsz valami vacsorát?  ült le a kanapéra nagyapa.
 Nem  ráztam meg a fejem.
 Valamit enned kellene.
 Jó, csinálj egy müzlit.
 Valami laktatóbbat, mióta itt vagy nem ettél semmi rendeset.
 Rendben akkor rendelj egy dupla sajtos pizzát  csuktam le a gép fedelét.
 Azonnal  ment el telefonnal a kezében.
Eldobtam a könyvet ami a kezembe volt, majd kimentem a konyhába, hogy igyak valamit. Miközben a hűtőt fedeztem fel belülről, majd csalódottan csuktam be, mert csak egy citromot találtam azon is már kinőtt a szűr.
 Nincs itthon semmi innivaló?  kiabáltam ki.
 De, csak bent a szerkénybe.
 Akkor minek van hűtő?
 Dísznek  vonta meg a vállát.
Nem kellett sok és végre megjött a pizzánk. Nagyapa is rendelt magának egy ananászosat. Én kényelembe helyeztem magam a Tv előtt és ott csámcsogtam a kajámon. Nem voltam éhes, ezt is csak azért ettem, hogy ne tömjön meg.
 Soffia téged keresnek  jött be nagyapa a nappaliba.
 Ki?  tápászkodtam fel.
 Anyád  hagyott minket magunkra nagyapa.
 Mit akarsz?  kérdeztem tőle kicsit sem kedvesen.
 Olvasd el  adta oda a Lucas telefonját.
Mikor a vége értem a mosoly lefagyott az arcomról, még a telefon is kiesett a kezemből.
 Hogy van?
 Teljesen maga alatt, majdnem neki ment az ablaknak és magát hibáztatja senkivel nem akar beszélni. Egyedül akar maradni, de nem merjük egyedül hagyni. Jössz?
 Azonnal  kaptam fel a táskámat, majd megindultam anya után.
Beszálltam a kocsiba és egész út alatt mesélte a következményeket. Megkért, hogy maradjak vele. Elmondta, hogy a levélről csak mi négyen tudunk, mert nem akarja bemocskolni Josh nevét azzal, hogy kiderül a titka. Maradjon meg mindenki emlékében az ártatlan kis vagány gyereknek.
Ahogy megérkeztünk én már szálltam is ki a kocsiból. Azonnal befelé vettem az irányt. Ott megláttam Lucas-t. Semmibe bámult és ennyi. Nem csinál semmit.
 Lehiggadt, egy kicsit  mondta apa.
Odamentem hozzá, majd átöleltem. Ahogy vissza ölelt úgy kezdett el sírni. Hagytam, hogy áztassa a pólómat. Anya adott neki zsepit, miközben a levelet a zsebébe tette. Adott Lucas fejére egy puszit, majd felment végezni a munkáját.
 Ne feledjétek. A levelet soha nem láttátok  mondta apa, majd megölelte egyetlen fiát és elment.
 Hogy tudnak itt ilyen nyugodtan járkálni  szipogta.
 Saját rokonának a gyilkosságát megoldotta. De legalább biztos, hogy elkapják a szemetet, aki ezt csinálta  adtam neki egy zsepit.
 Mi van, ha itt lesz vége a siker sorozatnak?
 Ilyenre ne is gondolj, de gyere menjünk haza.
 Nem akarok gyalogolni.
 Nem is kell, csak add ide a kulcsot és maradjon a kettőnk titka.
 Nagyapa?
 Igen  bólogattam.
Lucas beült az anyós ülésre, majd csak üveges tekintettel figyelt. Néha pár könnycsepp lecsurgott az arcán, de azon kívül semmi más.
Mikor haza értünk felment a szobájába én vittem neki fel vizet, majd átugrottam a saját szobámba pár ruháért, majd vissza mentem a bátyámhoz. Viszonylag rendbe szedte magát, majd az ágyba feküdt és figyelte a plafont.
 Maradsz?  fordult felém.
 Igen  mondtam neki, majd befeküdtem mellé.
Rám kapta a tekintetét, majd vissza fordult a plafon felé és úgy nyomta el az álom. Szinte azonnal elaludtam én is. Csak egy kérdés kavargott a fejemben. Ki írta a levelet, mert ez nem Josh kézírása, ő sokkal csúnyában ír. Valaki szívat minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése