3. rész

.:: Lucas Szemszöge ::.

Reggel arra keltem, hogy valami nyalogatja a lábam. Megkerestem a telefont, majd mikor meggyőződtem róla, hogy csak hat óra van. Nyújtózkodtam egyet, majd felkeltem. Elmentem a fürdőbe. Sokat áztattam magam a víz alatt. Nem tudom, hogy ki az a titokzatos új húgom, de remélem nem marad sokáig. Nekem kell vigyázni Soffy-ra nem kell még egy. Derekamra csavartam egy törölközőt, majd miközben a hajam dörzsöltem, hogy megszáradjon kiléptem a fürdőből.
Ki léptem a fürdőből, a váratlan vendég találtam szembe magam. Amikor megláttam hogy mi rágcsálja a lepedőmet szavakkal nem tudnám leírni, hogy mi ment végig a fejembe.
Kifutott a hátsó kertben és ott körözött, mint valami örült.
Gyorsan felvettem a ruhámat, majd kimentem a hátsó kertbe. Ki nem tud menni, mert magas a kerítés, meg a tenger is itt van. De nem az érdekelt hanem, hogy került egy SZARVAS LA. nyugati részére ahol szinte madarak is alig maradnak meg.
Engedtem egy vödör vizet, majd bezártam kétszer is az ajtót. Még egy széket is neki támasztottam. Valahogy be jött, nem tudom mikor vagy egyáltalán hogyan, de nem akarom, hogy újra előforduljon.
Mivel a házba semmi nem volt ezért kocsiba szálltam Mex kíséretével, majd megindulta a központ felé. Bekapcsoltam a rádiót, majd úgy róttam az utakat.
 Kedves hallgatók, eléggé érdekes dolog történ a mi kicsi szerény városunkba  kezdett bele az egyik rádiós.
 Pontosan olyan ami még nem volt  folytatta a társa aki nő.
 Az egyik cirkuszból megszökött egy állat.
 De nem kell félni nem tigris és az oroszlánok is helyükön vannak.
 Hanem egy szarvas.
 Szóval arra kérünk mindenkit, hogyha találkozok egy szarvassal akkor hívja a 57/895/66/55 számot.
Majd ha haza érek akkor majd felhívóm őket. Remélem addig kibírják a szarvasuk nélkül.
Bementem az őrsere ott hagytam Mex-et, majd megindultam a kedvenc pékségem felé. Ott kértem a szokott reggelimet, majd megindultam az egyetlen sulim felé.
 Ember neked mióta van kocsi?  tátotta el a száját Josh.
 Nem az én kocsim.
 Akkor kié?
 Anyámé.
 Elmegyek rendőrnek. - simította a nem létező szakállát.
 Miért is?  ráncoltam a homlokom.
 Ilyen kocsija van anyádnak apádnak is van egy kocsija, akkora házatok van, meg még egy tenger melletti nyaraló. Szóval rendőr leszek.
Ha tudná, hogy nem onnan van a pénz hanem a titkos családi vállalkozásából. A nyaralót nagyapa vette nekünk, szóval már megbukott. Pókerból meg a maffia ügyekből van a pénz nem azért mert papírt töltenek és hullákat nézegetnek.
Kezdődött az óra ezért abba hagyta az áradozás arról, hogy milyen jó lenne rendőrnek lenni.
Az órák olyan lassan teltek, hogy a többiek nem tudtak mit csinálni magukkal. Volt aki aludt volt aki firkált, volt aki meg csak irkált. Én figyeltem, hisz nem akarom elrontani az életem.
 Hova mész?  kérdezte Josh.
 Őrsre  vonta meg a vállam, majd beszálltam a kocsiba.
 Nincs kedved elvinni?  nézett rám hatalmas szemekkel.
 Gyere  sóhajtottam fel.
Haza vittem, majd megindultam anyámék felé. Ott nem volt senki csak nagyapa.
 Miért nem vagy iskolába?  nézett rám össze szűkölt szemekkel.
 Mert vége  tártam szét a kezem.
 Akkor jó  fordult vissza a papírjaihoz.
Mex nem volt itt, szóval megindulta a házunk felé. Ott kinyitottam az ajtót és Mex azonnal kirohant.
 ANYA, APA MEGJÖTTEM!  kiabáltam.
 Már mész is?  kérdezte anya miközben átölelt.
 Igen.
 Voltál ma iskolába?
 Igen.
 Ettél valamit.
 ANYA!  szóltam rá.
 Oké tudom  emelte fel a kezét. – Szia.
 Holnap mikor leszel bent a rendőrségen.
 Reggel, miért?
 Semmi csak kérdeztem. Szia.
Ott hagytam őt, majd beszálltam a kocsiba, Mex az anyós ülésre ült és onnan dugta ki a fejét. Mikor vissza értem tárcsáztam a számot. Senki nem vette fel. A szarvas meg még hátul volt. Hagytam ez üzenetet, hogy nálam van a szarva.
Elmentem a közeli boltba, majd vettem pár dolgot, hogy legyen valami a hűtőbe. Vettem egy gyors zuhanyt, majd befeküdtem az ágyba. Remélem nem lesz szarvas reggel amikor felkelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése